Název: Name: | NSU Gebirgskarette | |
Originální název: Original Name: | Mehrzwecktransportfahrzueg NSU Gebirgskarette | |
Výrobce: Producer: | NSU-Werk AG | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1957-DD.MM.1959 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 3 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1957 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Bojová hmotnost: Combat Weight: | 2500 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 3100 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 1300 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 1350 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 255 mm | |
Pancéřování: Armour: | žiadne | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Porsche Typ 750, benzínový, vzduchom chladený 4 valcový "boxer" o obsahu 1582 cm3 | |
Výkon: Power: | 40 kW při 4000 ot/min | |
Převodové ústrojí: Transmission: | 6 stupňová mechanická prevodovka | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 57 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | 20 km/h | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 350 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | 250 km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 27 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 1,2 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,85 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,64 m | |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | 740 kg | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | objem nádrže 80 l | |
Zdroje: Sources: | informačný panel vo Wehrtechnische Studiensammlung Koblenz foto vlastné |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | 04.06.2016 |
Autor | Marek Čech |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Gebirgskarette-NSU-t48906#554527Verze : 6
Panzer
MOD
Gebirgskarette NSU
Stručná historie
Plánovači Bundeswehr pociťovali nedostatek výkonných lehkých tahačů, schopných jízdy ve vysokohorském terénu, letecké přepravy a shozu padákem. Vývoj vozidla pro horské a výsadkové jednotky zahájila firma NSU v letech 1957-1959. K vojskovým zkouškám 1960-1962 byly dodány tři prototypy. Do výzbroje Bundeswehru nebyl zařazen. Jeden ze zachovaných kusů vlastní Wehrtechnische Studiensammlung v Koblenci.
Základní data
- určení: lehký transportér a tahač
- předpokládané firemní označení prototypu: Gebirgskarette
- předpokládané armádní označení prototypu: Mehrzwecktransportfahrzueg NSU - Gebirgskarette
- projekt: 1957 až 1959
- výroba: pouze prototyp, 3 kusy
- do výzbroje nezařazen
Pohonná jednotka (není přesně určena, údaje jsou neověřeny)
- motor, typ: Porsche
- provedení: benzínový, OHV, vzduchem chlazený, 4 válcový "boxer"
- obsah: 1,582 dm3
- vrtání a skok válců: Ø 75 mm x 64 mm
- kompresní poměr: 7,0:1
- výkon: 29,4 kW (40 k) 4000 obr. za min.
tankbbs.model.club.tw
www.panzerbaer.de
www.rcpanzer.de
Noční jízda Gebirgskarette po nádvoří WTS.
Stručná historie
Plánovači Bundeswehr pociťovali nedostatek výkonných lehkých tahačů, schopných jízdy ve vysokohorském terénu, letecké přepravy a shozu padákem. Vývoj vozidla pro horské a výsadkové jednotky zahájila firma NSU v letech 1957-1959. K vojskovým zkouškám 1960-1962 byly dodány tři prototypy. Do výzbroje Bundeswehru nebyl zařazen. Jeden ze zachovaných kusů vlastní Wehrtechnische Studiensammlung v Koblenci.
Základní data
- určení: lehký transportér a tahač
- předpokládané firemní označení prototypu: Gebirgskarette
- předpokládané armádní označení prototypu: Mehrzwecktransportfahrzueg NSU - Gebirgskarette
- projekt: 1957 až 1959
- výroba: pouze prototyp, 3 kusy
- do výzbroje nezařazen
Pohonná jednotka (není přesně určena, údaje jsou neověřeny)
- motor, typ: Porsche
- provedení: benzínový, OHV, vzduchem chlazený, 4 válcový "boxer"
- obsah: 1,582 dm3
- vrtání a skok válců: Ø 75 mm x 64 mm
- kompresní poměr: 7,0:1
- výkon: 29,4 kW (40 k) 4000 obr. za min.
tankbbs.model.club.tw
www.panzerbaer.de
www.rcpanzer.de
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Noční jízda Gebirgskarette po nádvoří WTS.
URL : https://www.valka.cz/Gebirgskarette-NSU-t48906#190230Verze : 4
Jiří Tintěra
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.