Main Menu
User Menu

FAR TT 3

     
Název:
Name:
FAR TT 3
Originální název:
Original Name:
FAR TT 3
Výrobce:
Producer:
Societe anonime des trains Chenard & Walcker F.A.R, Gennevilliers /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp (?)
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1939
Osádka:
Crew:
?
Technické údaje:
Technical Data:
 
Bojová hmotnost:
Combat Weight:
? kg
Celková délka:
Overall Length:
? mm
Celková šířka:
Overall Width:
? mm
Celková výška:
Overall Height:
? mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
? mm
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
?
Výkon:
Power:
? kW při ? ot/min
Převodové ústrojí:
Transmission:
?
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
? km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
? km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m
Brodivost:
Fording Depth:
? m
Přepravní kapacita:
Transport Capacity:
?
Uživatelské státy:
User States:
-
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Francois Vauvillier, Jean-Michel Touraine, Jean-Gabriel Jeudy - L´Automobile Sous L´Uniforme 1939-1940, Massin Editeur, rok vydania 1992, ISBN: 2-7072-0197-9
URL : https://www.valka.cz/FAR-TT-3-t199268#571189Verze : 0
MOD
Pre potreby nových protitankových jednotiek (Batteries divisionnaires antichars) vyzbrojených novým 47 mm protitankovým kanónom modéle 1937 vznikla požiadavka na delostrelecký ťahač určený na ťahanie tohoto kanóna. Súťaž bola vyhlásená 1.10.1937. Požadovala sa maximálna rýchlosť 50 km/hod, maximálna výška 1,3 metra, vozidlo malo uniesť 6 členov posádky, 40 nábojov a utiahnúť kanón, ktorého hmotnosť bola 1055 kg. Celková hmotnosť vozidla mala byť do 4 ton. Na jar 1938 bolo zhodnotené, že zavedený delostrelecký ťahač Lorraine 37L nie je pre túto úlohu vhodný. Do súťaže sa zapojil kolesový ťahač Laffly W 15 T, Latil M7 Z1, FAR TT 3 a polopásový ťahač Somua MCJ.
FAR TT 3 bol zaujímavou konštrukciou. Využíval motor z Unic P 107 a jeho výkon bol na trojicu náprav (6x6) prenášaný pomocou piatich diferenciálov. Vozidlo malo pozoruhodné jazdné vlastnosti v ťažkom teréne azvládlo by i ťahanie 75 mm kanónov. Vzhľadom na jeho komplikovanú konštrukciu a vysokú hmotnosť však nebol prijatý do sériovej výroby.


*zdroje:
Francois Vauvillier, Jean-Michel Touraine, Jean-Gabriel Jeudy - L´Automobile Sous L´Uniforme 1939-1940, Massin Editeur, rok vydania 1992, ISBN: 2-7072-0197-9
www.offroadvehicle.ru
https://fr.wikipedia.org/wiki/Chenard_et_Walcker
FAR TT 3 -


URL : https://www.valka.cz/FAR-TT-3-t199268#571190Verze : 0
MOD