Letisková kontrolná mobilná stanica KAPSO je určená k výkonu kontrolných operácií, k vyhľadávaniu závad a k nastavovaniu systémov motorov 55 a 55B umiestnených v lietadlách a letadlových systémech funkčne spojených s motorom pri komplexných prehliadkach, predpísaných prácach podľa manuálov v rámci letiskového útvaru.
KAPSO je nainštalovaná na podvozku automobilu GAZ-66-05 s kabínou K-66.
Kabína
Je vyrobená z vyztuženej umelej hmoty. Zadné dvere kabíny sú dvojkrídlové. Na oboch stranách sú tri okná. Kabína je konstrukčně upravená. Na prednej časti ľavej steny je nosná konštrukci pre upevnenie nosníkov prívodných spojov a výklenok pre vyvedenie prívodov z kabíny.
Vzadu vpravo je hermetický úsek pre umiestnenie hydraulického stendu. Pod podlahou kabíny za výklenkami pre kolesá sú závesné úseky : pravý a ľavý.
Stanica umožňuje :
- kontrola spúšťacieho automatu APD-23,
- kontrola automatizovaného ovládacieho bloku ABU-47-3,
- kontrola regulátoru teploty RT-12-11,
- kontrola ďalších systémov,
- tlaku vzduchu,
- tlaku oleja,
- tlaku paliva.
Zloženie stanice :
- upravená kabína K-66 na podvozku GAZ-66,
- tlakomerný pult A4512U-52000-0,
- hydraulický stend A4512U-6000-0,
- spojený panel A4512U-0201-0,
- kontrolno-skúšobná aparatúra KPA,
- kontrolno-registračná aparatúra KZA,
- elektrické vybavenie,
- nástroje a príslušenstvo.
Špeciálne vybavenie stanice
Pojítka :
- stanice s lietadlom – SPU-7 lietadla,
- medzi členmi obsluhy stanice : SPU-7 stanice,
- s inými účastníkmi : rdst R-848.
Hlavné technické údaje :
Rozmery v mm:
Dĺžka : 6150
Šírka : 2600
Výška : 2825
Hmotnosť : 5970 kg
Obsluha stanice : 3 osoby
Zdroj : Let-41-15 Letisková kontrolná mobilná stanica KAPSO Popis a prevádzka - predpis ČSĽA - Praha, 1979
Celkový pohľad.
KAPSO s natiahnutou plachtou.
Súprava v pochodovej polohe s EGU-17/35M.
KAPSO je nainštalovaná na podvozku automobilu GAZ-66-05 s kabínou K-66.
Kabína
Je vyrobená z vyztuženej umelej hmoty. Zadné dvere kabíny sú dvojkrídlové. Na oboch stranách sú tri okná. Kabína je konstrukčně upravená. Na prednej časti ľavej steny je nosná konštrukci pre upevnenie nosníkov prívodných spojov a výklenok pre vyvedenie prívodov z kabíny.
Vzadu vpravo je hermetický úsek pre umiestnenie hydraulického stendu. Pod podlahou kabíny za výklenkami pre kolesá sú závesné úseky : pravý a ľavý.
Stanica umožňuje :
- kontrola spúšťacieho automatu APD-23,
- kontrola automatizovaného ovládacieho bloku ABU-47-3,
- kontrola regulátoru teploty RT-12-11,
- kontrola ďalších systémov,
- tlaku vzduchu,
- tlaku oleja,
- tlaku paliva.
Zloženie stanice :
- upravená kabína K-66 na podvozku GAZ-66,
- tlakomerný pult A4512U-52000-0,
- hydraulický stend A4512U-6000-0,
- spojený panel A4512U-0201-0,
- kontrolno-skúšobná aparatúra KPA,
- kontrolno-registračná aparatúra KZA,
- elektrické vybavenie,
- nástroje a príslušenstvo.
Špeciálne vybavenie stanice
Pojítka :
- stanice s lietadlom – SPU-7 lietadla,
- medzi členmi obsluhy stanice : SPU-7 stanice,
- s inými účastníkmi : rdst R-848.
Hlavné technické údaje :
Rozmery v mm:
Dĺžka : 6150
Šírka : 2600
Výška : 2825
Hmotnosť : 5970 kg
Obsluha stanice : 3 osoby
Zdroj : Let-41-15 Letisková kontrolná mobilná stanica KAPSO Popis a prevádzka - predpis ČSĽA - Praha, 1979
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Celkový pohľad.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
KAPSO s natiahnutou plachtou.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Súprava v pochodovej polohe s EGU-17/35M.