Název: Name: | Aero A-34 Kos | |
Originální název: Original Name: | Aero A-34 Kos | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.19RR Aero, továrna letadel, dr. Kabeš, Praha-Vysočany / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.19RR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 4 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1929 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 400 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 640 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 8,80 m | |
Délka: Length: | 6,80 m | |
Výška: Height: | ? m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 21,30 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 29,4 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Walter Vega o výkonu 62,5 kW/85 k Vrtule dřevěná dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 160 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 140 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 11,8 min do 1500 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 3000 m | |
Dolet: Range: | 320 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Konstruktér: Ing. Antonín Husník Jednomotorový dvoumístný vzpěrový dvojplošník celodřevěné konstrukce s pevným podvozkem a ostruhou. Letoun se stal základem pro modifikace A-34J a A-134. Původně byl postaven pro závod sportovních letadel Challenge Internacionale de Tourisme, který pro poruchu nedokončil. I přes tento neúspěch byl objednán jak Ministerstvem národní obrany, tak Ministerstvem veřejných prací a používán převážně v aeroklubech. | |
Zdroje: Sources: | V. Němeček, Československá letadla, Naše Vojsko, Praha 1968 V. Šorel, Letadla československých pilotů, Albatros 1986 |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-34-Kos-t8312#23810Verze : 0
...
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Aero-A-34-Kos-t8312#26707Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.