Název: Name: | De Havilland D.H.50A | |
Originální název: Original Name: | De Havilland D.H.50A | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1924-DD.MM.1927 The de Havilland Aircraft Co Ltd., Edgware DD.MM.1926-DD.MM.192R QANTAS, Longreach, Queensland DD.MM.1926-DD.MM.1927 West Australian Airways Ltd, Perth, Western Australia DD.MM.1926-DD.MM.1926 Larkin Aircraft Supply Co. Ltd., Melbourne, Victoria DD.MM.1925-DD.MM.1925 Société Anonyme Belge de Constructions Aéronautiques, Bruxelles DD.MM.1925-DD.MM.1926 Aero, továrna létadel, s.r.o., Praha | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.192R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 14 de Havilland 4 QANTAS 3 WAA 1 Larkin 3 SABCA 7 Aero | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1924 | |
Osádka: Crew: | 1+4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1095 1) kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 1905 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 13.09 m | |
Délka: Length: | 9.27 m | |
Výška: Height: | 3.53 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 40.6 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Siddeley Puma o výkonu 171,5 kWnebo ADC Nimbus o výkonu 224 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 175.4 2) km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 152.9 3) km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 3.1 4) m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 4450 5) m | |
Dolet: Range: | 603.5 6) km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) 1089 kg s motorem Nimbus 2) 201 km/h s motorem Nimbus 3) 169 km/h s motorem Nimbus 4) 4,83 m/s s motorem Nimbus 5) 5486 m s motorem Nimbus 6) 612 km s motorem Nimbus | |
Zdroje: Sources: | Jackson, A.J. de Havilland aircraft since 1909, Naval Institute Press, Annapolis 1987. ISBN 0-87021-896-4 www.britishaircraft.co.uk/aircraftpage.php?ID=450 |
URL : https://www.valka.cz/De-Havilland-D-H-50A-t72427#352064Verze : 0
Aubi
MOD
D.H.50A britské výroby, sloužící u australské společnosti Qantas se jménem Hermes jako létající ambulance.
Další britský stroj byl jako A8-1 převzat RAAF a sloužil jako osobní letoun generálního guvernéra Austrálie a jeden krátce létal u RNZAF.
Zdroj:
www.edcoatescollection.com
Jackson, A.J. de Havilland aircraft since 1909, Naval Institute Press, Annapolis 1987. ISBN 0-87021-896-4
Další britský stroj byl jako A8-1 převzat RAAF a sloužil jako osobní letoun generálního guvernéra Austrálie a jeden krátce létal u RNZAF.
Zdroj:
www.edcoatescollection.com
Jackson, A.J. de Havilland aircraft since 1909, Naval Institute Press, Annapolis 1987. ISBN 0-87021-896-4
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/De-Havilland-D-H-50A-t72427#352102Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.