Main Menu
User Menu

Miles M.17 Monarch

     
Název:
Name:
Miles M.17 Monarch
Originální název:
Original Name:
Miles M.17 Monarch
Kategorie:
Category:
jiná kategorie
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1938-DD.MM.193R Phillips & Powis Aircraft, Ltd., Reading
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1938-DD.MM.193R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
11
První vzlet:
Maiden Flight:
21.02.1938
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
630 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
975 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
10.85 m
Délka:
Length:
7.92 m
Výška:
Height:
2.67 m
Plocha křídla:
Wing Area:
16.72 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
58.1 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW
dvoumístná vrtule
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
200 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
225.3 km/h v ? m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
201.2 km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
4.3 m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
5304 m
Dolet:
Range:
997.8 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
1464.5 km
Výzbroj:
Armament:
-
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
Brown, Don Lambert. Miles Aircraft Since 1925. Putnam, London 1970. ISBN 0-37000-127-3.
www.jaapteeuwen.com
https://www.aviastar.org/air/england/miles_m-17.php
https://en.wikipedia.org/wiki/Miles_Monarch
www.jaapteeuwen.com
https://www.miles-aircraft.com/M.17_monarch.html
https://samoloty.tripod.com/angielskie/monarch.htm

Miles M.17 Monarch - Tento stroj v roce 1938 koupil Camille Gutt, člen belgické vlády a po okupaci Belgie ministr financí belgické vlády v exilu. Jeho Monarch se také vrátil do Anglie, kde létal u mateřské firmy jako spojovací s imatrikulací G-AGFW, a po válce byl vrácen majiteli.

Tento stroj v roce 1938 koupil Camille Gutt, člen belgické vlády a po okupaci Belgie ministr financí belgické vlády v exilu. Jeho Monarch se také vrátil do Anglie, kde létal u mateřské firmy jako spojovací s imatrikulací G-AGFW, a po válce byl vrácen majiteli.
Miles M.17 Monarch -


URL : https://www.valka.cz/Miles-M-17-Monarch-t70654#249095Verze : 0
MOD
Miles M.17 Monarch

V roce 1938 vznikla vylepšená verze oblíbeného Milese Whitney Straight, pojmenovaná Miles M.17 Monarch. Od svého předchůdce se lišil třetím sedadlem, křídly převzatými z právě zavedené výroby Magisteru a skoro luxusním interiérem mírně zvětšeného trupu. Prototyp poprvé vzlétl 31. února 1938, vzniklo celekm 11 kusů, poté byla výroba přerušena ve prospěch armádních objednávek. Jeden byl prodán do Belgie. Po vypuknutí války bylo pět ze šesti Monarchů, které zůstaly v Anglii, převzaty RAF a stejně jako Whitneye sloužily jako spojovací. Šestý stroj používala firma Rolls-Royce.

Zdroj:
https://www.aviastar.org/air/england/miles_m-17.php
https://en.wikipedia.org/wiki/Miles_Monarch
www.jaapteeuwen.com
https://www.miles-aircraft.com/M.17_monarch.html
URL : https://www.valka.cz/Miles-M-17-Monarch-t70654#249000Verze : 0
MOD