Název: Name: | Miles M.11A Whitney Straight | |
Originální název: Original Name: | Miles M.11A Whitney Straight | |
Kategorie: Category: | jiná kategorie | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1937-DD.MM.1938 Phillips & Powis Aircraft Ltd., Reading | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 M.11 47 M.11A | |
První vzlet: Maiden Flight: | 14.03.1936 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 578 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 860 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10.87 m | |
Délka: Length: | 7.62 m | |
Výška: Height: | 1.98 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 17.37 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 49.8 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | de Havilland Gipsy Major I o výkonu 149 kW dvoulistá vrtule | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 136 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 233.4 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 209.2 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 4.3 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5608 m | |
Dolet: Range: | 917.3 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | - | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Brown, Don Lambert. Miles Aircraft Since 1925. Putnam, London 1970. ISBN 0-37000-127-3. members.aol.com www.jaapteeuwen.com en.wikipedia.org www.air-racing-history.com |
URL : https://www.valka.cz/Miles-M-11A-Whitney-Straight-t70637#400714Verze : 0
Aubi
MOD
Miles M.11 Whitney Straight
Miles M.11 Whitney Straight byl dvoumístný jednomotorový jednoplošník, určený pro klubové a soukromé létání, kvůli větímu pohodlí měl sedadla umístěná vedle sebe v kryté kabině. Vznikl v roce 1936 ve spolupráci bratrů Milesů a Američana Whitney Straighta, pozdějšího pilota RAF a ředitele BOAC. První prototyp vzlétl 14. března 1936 ve Woodley, do roku 1938 bylo postaveno 49 strojů /a jeden o rok později). Základní verze byla označena M.11A, měla motor de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW s od prototypu se lišila mírně upraveným podvozkem a přední částí kabiny lisovanou z jednoho kusu. Hned třetí postavený stroj bylo označen M.11B a byl určen k testům nového 101kW motoru Amherst Villiers Maya I. Tato verze byla o 16 km/h rychlejší, ale již na počátku roku 1938 stroj dostal standardní motor. Gipsy Major Postaven byl také jeden prototyp s motorem de Havilland Gypsy Major II o výkonu 108 kW, označený M.11C, ten byl ale zničen při havárii.
Na počátku války se 23 těchto strojů dostalo do služby v RAF, z toho byl jeden poslán do Indie a jeden do Egypta. Byly používány jako spojovací. Další M.11A byl mezi lety 1940 a 1943 ve službách FAA a tři stroje používala RNZAF.
Zdroj:
www.jaapteeuwen.com
en.wikipedia.org
www.air-racing-history.com
www.jaapteeuwen.com
Miles M.11 Whitney Straight byl dvoumístný jednomotorový jednoplošník, určený pro klubové a soukromé létání, kvůli větímu pohodlí měl sedadla umístěná vedle sebe v kryté kabině. Vznikl v roce 1936 ve spolupráci bratrů Milesů a Američana Whitney Straighta, pozdějšího pilota RAF a ředitele BOAC. První prototyp vzlétl 14. března 1936 ve Woodley, do roku 1938 bylo postaveno 49 strojů /a jeden o rok později). Základní verze byla označena M.11A, měla motor de Havilland Gipsy Major I o výkonu 97 kW s od prototypu se lišila mírně upraveným podvozkem a přední částí kabiny lisovanou z jednoho kusu. Hned třetí postavený stroj bylo označen M.11B a byl určen k testům nového 101kW motoru Amherst Villiers Maya I. Tato verze byla o 16 km/h rychlejší, ale již na počátku roku 1938 stroj dostal standardní motor. Gipsy Major Postaven byl také jeden prototyp s motorem de Havilland Gypsy Major II o výkonu 108 kW, označený M.11C, ten byl ale zničen při havárii.
Na počátku války se 23 těchto strojů dostalo do služby v RAF, z toho byl jeden poslán do Indie a jeden do Egypta. Byly používány jako spojovací. Další M.11A byl mezi lety 1940 a 1943 ve službách FAA a tři stroje používala RNZAF.
Zdroj:
www.jaapteeuwen.com
en.wikipedia.org
www.air-racing-history.com
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.jaapteeuwen.com
URL : https://www.valka.cz/Miles-M-11A-Whitney-Straight-t70637#248954Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.