Název: Name: | Reggiane Re.2003 | |
Originální název: Original Name: | Reggiane Re.2003 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1941-DD.MM.1942 Reggiane Officine Meccaniche Italiane SA, Reggio Emilia / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1941-DD.MM.1942 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 2 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.06.1941 10.11.1942 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2470 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 3320 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,000 m | |
Délka: Length: | 8,090 m | |
Výška: Height: | 3,220 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 20,40 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 162,75 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Piaggio P.XIbis RC.40, douhvězdicový vzduchem chlazeny čtrnáctiválec o výkonu 735 kW (1 000 k), vrtule trojlistá Piaggio s konstantními otáčkami. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 674 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 510 km/h v 5500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 412 km/h v 4900 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 14,8 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,1 min do 4000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9800 m | |
Dolet: Range: | 720 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 12,7 mm nad motorem, 300 nábojů pro každý a 2x pevný kulomet Breda-SAFAT ráže 7,7 mm v křídlech, 600 nábojů pro každý. Pumový náklad: do 500 kg. | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Italské ministerstvo letectví požadovalo dvoumístný průzkumný letoun, který by se vyráběl souběžně se stíhacím bombardérem Re.2002. Vývoj tohoto typu započal v roce 1941. Průzkoumný letoun měl nést kamea pro panoramatické snímkování. Druhý prototyp byl ve své podstatě již letounem sériovým, výzbroj byla doplněna o další dva kulomety nýní ráže 7,7 mm a pod trup a pod křidla byly nainstalovány pumové závěsníky. Po dokončení letounu Sn. MM.12415 byla výroba ukončena, protože stroje této kategorie již nebyl zájem. Letoun vykazoval dobré letové vlastnosti. | |
Zdroje: Sources: | http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2003.html www.giemmesesto.org www.historyofwar.org www.histaviation.com archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2003-t56098#382744Verze : 0
Vláďa
MOD
Historie:
V roce 1940 byla firma Reggiane vyzvána, aby svou stíhačku Re.2000 upravila do podoby dvoumístného letounu určeného hlavně pro plnění pozorovacích úkolů. Tovární konstrukční tým proto upravil letoun sériového čísla MM.478 přidáním prostoru pro pozorovatele za pilotní kabinu.
Poté byl letoun předán k vojenským zkouškám, které prokázaly dobré letové vlastnosti i výkony a zároveň byl doporučen k sériové výrobě. V říjnu 1942 vzlétl druhý, upravený prototyp sériového čísla MM.12415. Letoun měl aerodynamicky upravený kryt motoru a do křídel přibyly další dva kulomety ráže 12,7 mm. Výroba sériových letounů ale nakonec nezačala a druhý prototyp převzali po kapitulaci Itálie Němci. Ti také uvažovali o výrobě menší série těchto letounů, ale i z toho sešlo.
Pramen:
L+K 5/2004
V roce 1940 byla firma Reggiane vyzvána, aby svou stíhačku Re.2000 upravila do podoby dvoumístného letounu určeného hlavně pro plnění pozorovacích úkolů. Tovární konstrukční tým proto upravil letoun sériového čísla MM.478 přidáním prostoru pro pozorovatele za pilotní kabinu.
Poté byl letoun předán k vojenským zkouškám, které prokázaly dobré letové vlastnosti i výkony a zároveň byl doporučen k sériové výrobě. V říjnu 1942 vzlétl druhý, upravený prototyp sériového čísla MM.12415. Letoun měl aerodynamicky upravený kryt motoru a do křídel přibyly další dva kulomety ráže 12,7 mm. Výroba sériových letounů ale nakonec nezačala a druhý prototyp převzali po kapitulaci Itálie Němci. Ti také uvažovali o výrobě menší série těchto letounů, ale i z toho sešlo.
Pramen:
L+K 5/2004
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2003-t56098#204642Verze : 0
Michal Rak
MOD
Jedná se o již výše zmíněný prototyp ( výrobní číslo MM478 ).
Zdroje: http//www.airwar.ru/fww2/re2003.html
Zdroje: http//www.airwar.ru/fww2/re2003.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2003-t56098#242610Verze : 0
Reggiane Re.2003
Zdroj: http://www.airwar.ru/enc/fww2/re2003.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Reggiane-Re-2003-t56098#345717Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.