Jokošo I-Go Ko-Gata

Yokosho I-Go Ko-Gata / 海軍 横廠式イ号甲型水上練習機

     
Název:
Name:
Jokošo I-Go Ko-Gata
Originální název:
Original Name:
海軍 横廠式イ号甲型水上練習機
Kategorie:
Category:
cvičný letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1920-DD.MM.1922 Yokosuka Naval Arsenal, Yokosuka /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1920-DD.MM.1922
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
70
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1920
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
873 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1124 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
13,784 m
Délka:
Length:
9,755 m
Výška:
Height:
3,250 m
Plocha křídla:
Wing Area:
41,10 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
27,35 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Gasuden (Benz F-D), kapalinou chlazený řadový šestiválec o vzletovém výkonu 96 kW (130 k).
Vrtule dvoulistá dřevěná.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
123.9 km/h v 0 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
105 km/h v 1000 m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
5,17 min do 1000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
? m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
žádná
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: 3 h


海軍 横廠式イ号甲型水上練習機 - Kaigun Joko-šō-šiki i-gō kō-gata minakami renšū-ki - Námořní cvičný hydroplán Jokošo I-Go Ko-Gata


- Na tomto letounu bylo používáno několik typů motorů a tak bylo vyrobeno celkem 70 letadel:
2 letadla motor Benz o výkonu 100 koní
36 letadel motor Benz o výkonu 110 koní
14 letadel motor Benz o výkonu 130 koní
10 letadel motor Renault o výkonu 70 koní
2 letadla motor Renault o výkonu 100 koní
6 letadel motor Hispano-Suiza o výkonu 200 koní.
- Tento letoun nahradil v japonském námořním letectvu dosluhující Farmany
- Japonské námořní letectvo je po vyřazení prodalo civilním uživatelům (od roku 1924)
např. společnosti Nippon Koku Yuso Kenkyusho. Tyto letouny byly
poháněny řadovými šestiválcovými motory Daimler Benz o výkonu 160 koní
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, tiel 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
japaneseaircraft.devhub.com
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Jokoso-I-Go-Ko-Gata-t48911#190245Verze : 0
MOD
https://www.airwar.ru/enc/other1/igokogata.html









URL : https://www.valka.cz/Jokoso-I-Go-Ko-Gata-t48911#572482Verze : 0
MOD
Pro představu jak letoun vypadal obrázek.
Zdroj uveden výše


URL : https://www.valka.cz/Jokoso-I-Go-Ko-Gata-t48911#190246Verze : 0
MOD
banner 1 top banner 5 top banner 6 top

Rozpočet

Rozpočet valka.cz 2019 : 85.000,- Kč
Příjmy doposud : 64.741,- Kč

♡ Chci přispět

HLEDÁME NOVÉ KOLEGY

Server valka.cz neustále hledá nové kolegy, kteří jsou ochotni pomoci s rozvojem a doplňováním obsahu, koordinací a kontrolou práce, moderováním příspěvků a další činností. Neváhejte a zapojte se do tvorby valka.cz v duchu hesla Čtenáři sobě :)

Přidejte se k nám!