Název: Name: | Curtiss H-75B | |
Originální název: Original Name: | Curtiss Model 75B | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 Curtiss-Wright Corp., Buffalo, New York | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1936-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 (úprava prototypu) | |
První vzlet: Maiden Flight: | 04.04.1936 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 1837 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2302 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 11,370 m | |
Délka: Length: | 8,550 m | |
Výška: Height: | 2,740 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 21,92 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 105,02 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Wright R-1820-39 G5 Cyclone vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec přeplňovaný kompresorem, vzletový výkon 708 kW. Vrtule trojlistá kovová s nastavitelným úhlem náběhu. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 459 km/h v 3048 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 399.9 km/h v 2438 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 3,92 min do 3048 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 9900 m | |
Dolet: Range: | 1175 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kulomet Browning ráže 12,7 mm s 200 náboji - pravý 1x pevný kulomet Browning ráže 7,62 mm s 600 náboji - levý. | |
Uživatelské státy: User States: | USA | |
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Peter M. Bowers, Curtiss Aircraft, 1907-1947, Naval Institute Press, rok 1979 Aircraft in Profile No. 80, The Curtiss Hawk 75, Profile Publications, Ltd. rok 1966 William Green, War Planes of the Second World War - Fighters díl 4., Doubleday, rok 1961 Jaroslav Schmid, Letadla 1939-45 Stíhací a bombardovací letadla USA, Jiří Fraus Plzeň rok 1992, ISBN 80-900-6194-X http://avia.russian.ee/air/usa/curtiss_p-36.html http://members.tripod.com/Air_Museum_ww2/id17.htm http://www.aerofiles.com/curt-p36a.jpg archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Curtiss-H-75B-t47411#185135Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie a barevné schéma Custisse 75B ze serveru http://www.airwar.ru/enc/fww2/hawk75.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Curtiss-H-75B-t47411#185138Verze : 1
Vláďa
MOD
Náčrtek - pohled z boku na prototyp Curtiss Model 75B - archiv autora
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Curtiss-H-75B-t47411#185137Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.