Název: Name: | Canadian Vickers Vancouver Mk.II | Canadian Vickers Vancouver Mk.II |
Originální název: Original Name: | Canadian Vickers Vancouver Mk.II | |
Kategorie: Category: | víceúčelový letoun | utility aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 Canadian Vickers Ltd., Montreal, Quebec | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 Mk.I 5 Mk.II | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.05.1929 | |
Osádka: Crew: | 2 + 7 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | biplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | flying boat |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2703 kg | 5960 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 4536 kg | 10000 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 16.76 m | 55ft |
Délka: Length: | 11.66 m | 38ft 3in |
Výška: Height: | 4.75 m | 15ft 7in |
Plocha křídla: Wing Area: | 38.04 m2 | 409.5 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Armstrong Siddeley Lynx VIC o výkonu 168 kW, později Armstrong Siddeley Serval IV o výkonu 254 kW nebo Wright J-6 Whirlwind o výkonu 224 kW | Armstrong Siddeley Lynx VIC, power 225 hp, later Armstrong Siddeley Serval IV, power 340 hp or Wright J-6 Whirlwind, power 300 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 151.3 km/h v ? m | 94 mph in ? ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 138.4 km/h v ? m | 86 mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | ? min to ? ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 1463 m | 4800 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 3x 7,7 mm guľomet Lewis, 4 113 kg bômby na vonkajších závesoch | 1x flexible .303 Lewis machine gun in the nose 2x flexible .303 Lewis machine gun amidships 4x 250 lb bomb |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Typ bol vyrobený pre RCAF ako stroj ktorý by prepravoval personál a vybavenie pri boji s lesnými požiarmi. Neskôr bol vyzbrojený a zaradený do hliadkovej služby v pobrežných vodách.(Vtedy získal označenie S - service) Mk.I bol dodaný v apríli 1929, Mk.II v r.1930. Mk.I - motor Lynx VIB, 149 kW Mk.II - 2x Lynx VIC, neskôr vybavené Serval IV (označované ako Mk.II S/S), a 3x Whirlwind (Mk.II S/W) | - |
Zdroje: Sources: | www.airforce.forces.gc.ca www.jaapteeuwen.com www.rcaf.com |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.airforce.forces.gc.ca