Název: Name: | Arsenal VG.36 C.1 | |
Originální název: Original Name: | Arsenal VG.36 C.1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 Arsenal de l'aéronautique, Villacoublay / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1940-DD.MM.1940 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 25.02.1940 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 2010 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 2900 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 10,800 m | |
Délka: Length: | 8,640 m | |
Výška: Height: | 3,300 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 14,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 207,143 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Hispano-Suiza 12Y-51 kapalinou chlazený přeplňovaný vidlicový dvanáctiválec o vzletovém výkonu 735 kW a max. výkon 808 kW. Vrtule trojlistá s konstantní rychlostí otáček. | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 400 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 590 km/h v 7000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 524 km/h v 3800 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 14,4 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 11000 m | |
Dolet: Range: | 1100 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pevný kanón HS-404 ráže 20 mm v ose vrtule s 60 granáty a 4x pevný kulomet MAC M-34-39 ráže 7,5 mm v křídlech, aždy s 500 náboji. | |
Uživatelské státy: User States: | - | |
Poznámka: Note: | Krom instalovaného výkonnějšího motoru se od VG-33 odlišoval dokonalejší aerodynamikou, zejména chladič kapaliny vykazoval menší odpor. Arsenal VG-36C.1 měl na výrobních linkách postupně nahradit typ VG-33C.1, avšak k tomu nikdy nedošlo. Jediný prototyp byl zničen při havárii. | |
Zdroje: Sources: | John F. Brindley, French Fighters of World War II, Volume One, Windsor, Berkshire, UK, Hylton Lacy Publishers Ltd., 1971, ISBN 0-85064-015-6. William Green, War Planes of the Second World War, Fighters, Volume One, London, Macdonald & Co. Ltd., 1960, ISBN 0-356-01445-2. L+K č.7/1991, Václav němeček, Latadla 1939-45, Arsenal VG-33 až 39, www.aviafrance.com http://www.airwar.ru/enc/fww2/vg36.html archiv autora |
URL : https://www.valka.cz/Arsenal-VG-36-C-1-t41901#164706Verze : 0
Vláďa
MOD
Fotografie a náčrtek - pohled z boku
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Arsenal-VG-36-C-1-t41901#164708Verze : 1
Vláďa
MOD
Reklama
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.