Název: Name: | Tatra 148 NTt 4x4 | |
Originální název: Original Name: | Tatra 148 NTt 4x4 | |
Kategorie: Category: | tahač návěsů | |
Výrobce: Producer: | Tatra n.p., Kopřivnice / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1972-14.12.1982 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production) | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 113 647 (všechny verze, včetně civilní výroby / all versions, including civil production) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1968 (prototyp T-148 / T-148 prototype) | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 2 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 6440 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 75001) kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 14150 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 15850 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 30000 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 5600 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 2440 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 290 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3875 mm | |
Rozchod: Track: | 1966 mm - přední náprava 1770 mm - zadní nápravy | |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní - pneumatická, dvouokruhová nouzová - ruční, mechanická parkovací - ruční, mechanická odlehčovací - motorová brzda | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól dva akumulátory: 12 V / 175 Ah alternátor: 24 V / 30 A | |
Pneumatiky: Tyres: | 11,00-20eHD 14 PR | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T2-928-1E - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva - počet válců: 8 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 813,9 Nm při 1200 ot/min - maximální výkon: 148,6 kW při 2000 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | synchronizovaná 5+1; řazení mechanické, normální a redukovaný chod | |
Spojka: Clutch: | suchá, třecí, dvoulamelová, vzducho-kapalinové ovládání | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 150 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 75 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 342) l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 450 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 41 ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | |
Brodivost: Fording Depth: | 0,43) m | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | 1) zatížení točnice 2) základní spotřeba paliva 3) bez přípravy, s přípravou 0,8 m | |
Zdroje: Sources: | Dílenská příručka pro opravy nákladních automobilů řady Tatra 148, II. vydání, Tatra - n.p. Kopřivnice, 1972 |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#503652Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Tatra 148 NTt 4x4
Návěsový tahač pro maximální hmotnost jízdní soupravy 30 000 kg při zátěžné hmotnosti na točnici 7500 kg s motorem T2-928-1E. Je dvounápravový se stálým pohonem zadní nápravy, s možností zařazení pohonu přední nápravy.
Návěsový tahač pro maximální hmotnost jízdní soupravy 30 000 kg při zátěžné hmotnosti na točnici 7500 kg s motorem T2-928-1E. Je dvounápravový se stálým pohonem zadní nápravy, s možností zařazení pohonu přední nápravy.
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 148 NTt 4x4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#140478Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
T-148 NTt 4x4 s návěsem polní pekárny Jana, Vojenské muzeum, Králíky, 2004.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#140480Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Tatra T-148 4x4 ze sbírek Vojenského muzea v Lešanech.
Zdroj: soukromý archiv.
Zdroj: soukromý archiv.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#251048Verze : 0
Stejné auto, jen celkový podled. Vojenské muzeum Lešany.
Zdroj: soukromý archiv.
Zdroj: soukromý archiv.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#254843Verze : 0
Tahač Tatra T-148 NTt 4x4 s návěsem N-10S vystavený na Dnech NATO 2009 na letišti Mošnov.
Vlastní foto z 18. září 2009
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Vlastní foto z 18. září 2009
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#331029Verze : 0
Ťahač návesov T-148 NTt 4x4 určený na ťahanie návesu Nektar z výzbroje AČR.
Zdroj : Z archívu Radima JANKÁSKA ( foto uverejnené s jeho súhlasom ).
Ťahač návesov T-148NTt.
T-148NTt - zadná časť.
Zdroj : Z archívu Radima JANKÁSKA ( foto uverejnené s jeho súhlasom ).
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Ťahač návesov T-148NTt.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
T-148NTt - zadná časť.
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#372884Verze : 0
T-138 NTt 4x4 vyřazená z výzbroje Armády České republiky, červen 2007. V rámci generálních oprav bývaly do původních vozidel T-138 instalovány modernější (a vyšší) motory T2-928 běžně používané v Tatrách 148. Tato úprava si proto vynutila také použití nové kapoty z T-148. Takovým případem je i vozidlo na fotce, které na první pohled vypadá jako novější návěsový tahač T-148 NTt 4x4.
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/503831
Období | - |
Typ stroje | CZK - Tatra 138 NTt 4x4 |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/503831
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-148-NTt-4x4-t37354#503832Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.