HSC-4
Automobilní jeřáb postavený na podvozku Tatra T-111.
Do výzbroje československé armády zaváděn na konci padesátých let jako náhrada za starší typy K-32 a K-51.
Technicko-taktická data
Celková hmotnost: 12 250 kg
Celkové rozměry (pochodová poloha):
- délka: 7 800 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 450 mm
Rozměry výložníku:
- bez nástavce: 6 m
- s nástavcem: 8,5 m
- s prodlouženým nástavcem: 9,5 m
Maximální vyložení:
- s normálním ramenem: 6 m
- s ramenem opatřeným nástavcem: 8,5 m
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem: 9,5 m
Únosnost při maximálním vyložení:
- s normálním ramenem s použitím opěr: 4 000 kg při vyložení 6 m
- s normálním ramenem bez použití opěr: břemeno nad 1 000 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
- s ramenem opatřeným nástavcem: 2 500 kg při vyložení 8,5 m
- s ramenem opatřeným nástavcem: břemeno nad 1 000 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem s použitím opěr: 1 800 kg při vyložení 9,5 m
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem bez použití opěr: břemeno nad 850 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
Pracovní rychlost:
- zdvih háku: 3 m/min
- zdvih výložníku s normálním ramenem: 4 m/min
- zdvih výložníku s nástavcem: 5,6 m/min
Automobilní jeřáb postavený na podvozku Tatra T-111.
Do výzbroje československé armády zaváděn na konci padesátých let jako náhrada za starší typy K-32 a K-51.
Technicko-taktická data
Celková hmotnost: 12 250 kg
Celkové rozměry (pochodová poloha):
- délka: 7 800 mm
- šířka: 2 500 mm
- výška: 3 450 mm
Rozměry výložníku:
- bez nástavce: 6 m
- s nástavcem: 8,5 m
- s prodlouženým nástavcem: 9,5 m
Maximální vyložení:
- s normálním ramenem: 6 m
- s ramenem opatřeným nástavcem: 8,5 m
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem: 9,5 m
Únosnost při maximálním vyložení:
- s normálním ramenem s použitím opěr: 4 000 kg při vyložení 6 m
- s normálním ramenem bez použití opěr: břemeno nad 1 000 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
- s ramenem opatřeným nástavcem: 2 500 kg při vyložení 8,5 m
- s ramenem opatřeným nástavcem: břemeno nad 1 000 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem s použitím opěr: 1 800 kg při vyložení 9,5 m
- s ramenem opatřeným prodlouženým nástavcem bez použití opěr: břemeno nad 850 kg neotáčet přes příčnou polohu bez vysunutých opěr
Pracovní rychlost:
- zdvih háku: 3 m/min
- zdvih výložníku s normálním ramenem: 4 m/min
- zdvih výložníku s nástavcem: 5,6 m/min
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#145258Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
...
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#139863Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
...
HSC-4 železničního vojska, rok 1961 (Československý voják)
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
HSC-4 železničního vojska, rok 1961 (Československý voják)
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#184302Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Zdroj : Svět motorů 1956
Rok 1956 Poznaň Strojársky veľtrh - expozícia najnovších výrobkov čs. strojárskeho priemyslu.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Rok 1956 Poznaň Strojársky veľtrh - expozícia najnovších výrobkov čs. strojárskeho priemyslu.
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#253157Verze : 0
Zdroj : Dopr-51-5 Prehľad vojenskej techniky a jej uloženie na železničných vozňoch – predpis ČSĽA – Praha 1968
Autožeriav HSC-4 ČSLA.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Autožeriav HSC-4 ČSLA.
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#349260Verze : 0
Automobilový žeriav HSC-4 na podvozku T-111.
Zdroj : http://www.mortarinvestments.eu/vehicle.php?id=146
HSC-4.
Kabína strojníka.
Zdroj : http://www.mortarinvestments.eu/vehicle.php?id=146
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
HSC-4.
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Kabína strojníka.
URL : https://www.valka.cz/CZK-HSC-4-automobilni-jerab-t37176#372715Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.