Haguro
druh: těžký křižník
třída: Mjókó
loděnice: Mitsubishi,Nagasaki
stavba zahájena: 16 března 1925
spuštěna na vodu: 24 března 1928
převzata do služby: 25 dubna 1929
potopena: 15-16 května 1945
pozice: 04°49'N a 099°42'E
délka: 203 m
šířka: 19 m
ponor: 5,1 m
Výtlak
standartní: 10 000 tun
maximální
..12 370 tun
..14 500 tun ( po modernizaci )
Pohon
kotle: 12 Kanpon
turbíny: 4
výkon: 130 000 shp
dosah: 14 000 n.mil / 14 uzlů
rychlost: 33-34 uzlů
Pancéřování
boky: 101,6 mm
paluba: 50,8-76,1 mm
věže: 76,1 mm
barbetty: 63,5 mm
velitelská věž: 50,8 mm
po modernizaci
boky: 102 mm ( 123,15 x 3,5 m )
paluba: 35-32 mm
věže: 25 mm
barbetty: 38 mm
velitelská věž: 25,4 mm
Výzbroj
10 x 203 mm / 50 ( 2GO ) ( M1914 ) ( 5 x II )
6 x 120 mm / 45 ( M1921 ) ( 6 x I )
8 x 25 mm/60 AA MG
8 x 13 mm / 76 AA MG
torpédomety
12 x 610 mm ( 3 x IV )
později
8 x 610 mm ( 2 x IV )
hydroplány: 2
Posádka
692 - 750 mužů
druh: těžký křižník
třída: Mjókó
loděnice: Mitsubishi,Nagasaki
stavba zahájena: 16 března 1925
spuštěna na vodu: 24 března 1928
převzata do služby: 25 dubna 1929
potopena: 15-16 května 1945
pozice: 04°49'N a 099°42'E
délka: 203 m
šířka: 19 m
ponor: 5,1 m
Výtlak
standartní: 10 000 tun
maximální
..12 370 tun
..14 500 tun ( po modernizaci )
Pohon
kotle: 12 Kanpon
turbíny: 4
výkon: 130 000 shp
dosah: 14 000 n.mil / 14 uzlů
rychlost: 33-34 uzlů
Pancéřování
boky: 101,6 mm
paluba: 50,8-76,1 mm
věže: 76,1 mm
barbetty: 63,5 mm
velitelská věž: 50,8 mm
po modernizaci
boky: 102 mm ( 123,15 x 3,5 m )
paluba: 35-32 mm
věže: 25 mm
barbetty: 38 mm
velitelská věž: 25,4 mm
Výzbroj
10 x 203 mm / 50 ( 2GO ) ( M1914 ) ( 5 x II )
6 x 120 mm / 45 ( M1921 ) ( 6 x I )
8 x 25 mm/60 AA MG
8 x 13 mm / 76 AA MG
torpédomety
12 x 610 mm ( 3 x IV )
později
8 x 610 mm ( 2 x IV )
hydroplány: 2
Posádka
692 - 750 mužů