Název: Name: | Tatra 815 VPK 15 170 4x4.11) | |
Originální název: Original Name: | Tatra 815 VPK 15 170 4x4.1 | |
Kategorie: Category: | skříňový automobil | |
Výrobce: Producer: | Tatra, Kopřivnice | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.199R-DD.MM.199R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.199R | |
Počet míst k sezení: Troop Seating Capacity: | 1 + 1 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x4 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | 9900 kg | |
Užitečné zatížení: Payload: | 5100 kg | |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 15000 kg | |
Přípojná hmotnost: Gross Trailer Weight: | 16000 kg | |
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem: Gross Combination Weight: | 31000 kg | |
Celková délka: Overall Length: | 7700 mm | |
Celková šířka: Overall Width: | 2500 mm | |
Celková výška: Overall Height: | 3390 mm | |
Světlá výška: Ground Clearance: | 310 mm | |
Rozvor: Wheelbase: | 3900 mm | |
Rozchod: Track: | 2044 mm - přední náprava 1988 mm - zadní náprava | |
Brzdová soustava: Braking System: | provozní parkovací odlehčovací | |
Elektrický systém: Electrical System: | napětí elektrické sítě: 24 V ukostřený záporný pól | |
Pneumatiky: Tyres: | 15,00-21 TO4 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | Tatra T3-928-33 - vznětový, vidlicový, vzduchem chlazený, s přímým vstřikem paliva, přeplňovaný - počet válců: 8 - vrtání: 120 mm - zdvih: 140 mm - objem válců: 12 667 cm3 - maximální točivý moment: 810 Nm při 1400 ot/min - maximální výkon: 170 kW při 2200 ot/min | |
Převodovka: Gearbox: | 5+1; řazení mechanické s pneumatickým posilovačem, normální a redukovaný chod řazený elektropneumaticky s předvolbou | |
Spojka: Clutch: | jednolamelová s průměrem 420 mm s membránovou pružinou, ovládání hydraulické se vzduchovým posilovačem | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 230 l | |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | 85 km/h | |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | 26 l/100 km | |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | 1000 km | |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | 30 ° / 30 ° | |
Svah: Gradient: | 321) ° | |
Boční náklon: Side Slope: | 20 ° | |
Překročivost: Trench Crossing: | 0,9 m | |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | 0,6 m | |
Brodivost: Fording Depth: | 1,4 m | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | skříňová karoserie: - ZSK-RE 1) technické údaje platí pro Tatra 815 VPK 15 170 4x4.1 ZSK/RE 2) bez přívěsu | |
Zdroje: Sources: | Tanková a automobilová technika v české a slovenské armádě, Naše vojsko, Praha 2003 |
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPK-15-170-4x4-1-t207685#588243Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Tatra 815 VPK 15 170 4x4.1
Skříňový automobil s kontejnerovým připojením skříňové karoserie určený pro zástavbu speciálních pojízdných dílen, laboratoří, týlových pracovišť nebo prostředků spojení.
Speciální nástavby využívající podvozek
PD-M - pojízdná dílna metrologická
POP-2 - pojízdná převazovna (pouze část vozidel)
Sojka III - řidicí, přepravní a startovací vozidlo
SONDA-CH - mobilní chemická laboratoř
Skříňový automobil s kontejnerovým připojením skříňové karoserie určený pro zástavbu speciálních pojízdných dílen, laboratoří, týlových pracovišť nebo prostředků spojení.
Speciální nástavby využívající podvozek
PD-M - pojízdná dílna metrologická
POP-2 - pojízdná převazovna (pouze část vozidel)
Sojka III - řidicí, přepravní a startovací vozidlo
SONDA-CH - mobilní chemická laboratoř
URL : https://www.valka.cz/CZK-Tatra-815-VPK-15-170-4x4-1-t207685#588244Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.