Název: Name: | Fiat CR.20bisAQ | |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.20bisAQ (Alta Quota) | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 SA Aeronautica Macchi, Varese / DD.MM.19RR-DD.MM.19RR Costruzioni Meccaniche Aeronautiche SA, Pisa / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1930 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Neznámý počet z 235 letounů verze CR.20bis | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1929 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 980 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1360 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,800 m | |
Délka: Length: | 6.710 m | |
Výška: Height: | 2,750 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,65 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 53,02 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Fiat A.20A.Q. vodou chlazený dvanáctiválec s válci do V o vzletovém výkonu 313 kW (425 k). Vrtule dvoulistá | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 285 km/h v 3500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 240 km/h v 1500 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 12,5 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 8500 m | |
Dolet: Range: | 750 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm. | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | Fiat CR.20bis A.Q. odpovídal verzi CR.20.bis, která byla vybavena novým, nezávisle odpruženým podvozkem, nový letoun však byl vybaven mírně výkonnějším ale především výškovějším motorem Fiat A.20A.Q.. | |
Zdroje: Sources: | www.historyofwar.org www.aerei-italiani.net http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.20 http://www.airwar.ru/enc/fww1/cr20.html http://nibbio14.altervista.org/cr20.html www.geocities.co.jp archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
CR.20bis www.airwar.ru
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-20bisAQ-t108630#385374Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.