Název: Name: | Fiat CR.1 | |
Originální název: Original Name: | Fiat CR.1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1923-DD.MM.1925 SA Aeronautica d’Italia, Torino / DD.MM.1925-DD.MM.1926 SA Officine Ferroviarie Meridionali, Napoli / DD.MM.1925-DD.MM.1925 Società Idrovolanti Alta Italia Savoia, Sesto Calende / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1924-DD.MM.1926 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 249 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.1923 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | dvouplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 839 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 1155 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 8,950 m | |
Délka: Length: | 6,240 m | |
Výška: Height: | 2,400 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 23,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 48,43 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Isotta-Fraschini Asso, řadový kapalinou chlazený osmiválec o výkonu 239 kW (320 k). Vrtule dvoulistá dřevěná s pevným úhlem náběhu | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 270 km/h v 0 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 243 km/h v 1800 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 5,22 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 4,25 min do 2000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 7450 m | |
Dolet: Range: | 650 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm nad motorem | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Tento letoun byl prvním z dlouhé řady stíhaček konstruktéra Celestina Rosatelliho. První dva prototypy se od sebe odlišovaly tvarem směrovky. Konstrukční zajímovostí bylo, že se jednalo o jedenapůlplošník, kde horní křídlo mělo menší rozpští než spodní. Mezikřídelní výztuhy měly tvar písmene W. Konstrokce byla celodřevěná. První prototypy byly označeny dle právě zavedeného číslování, tedy MM.1 a MM.2. Tento typ nebyl nikdy bojově nasazen. Letová vytrvalost: 2,58 h | |
Zdroje: Sources: | Green, W.; Swanborough, G. Encyklopedie stíhacích letounů. Svojtka & Co., Praha 2002. ISBN 80-7237-341-2. http://it.wikipedia.org/wiki/Fiat_C.R.1 http://www.aviastar.org/air/italy/fiat_cr-1.php http://www.airwar.ru/enc/fww1/cr1.html archiv autora |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Fiat-CR-1-t107859#383585Verze : 0
Vláďa
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.