* 3. 9. 1893
+ 31. 8. 1941
Stíhací eso 1. sv. války, sloužil na turecké frontě. Dosáhl zde 10 sestřelů a byl tudíž nejúspěšnějším německým stíhačem na tomto bojišti. Po skončení války zůstal v armádě a sloužil v Luftwaffe. Dosáhl hodnosti generálmajora a zastával vysoký post na africkém bojišti. Od 31. 8. 1941 je nezvěstný, když He-111, na jehož palubě cestoval z Derny do Říma, zmizel beze stopy někde nad Středozemním mořem.
(Založeno během linkování)
+ 31. 8. 1941
Stíhací eso 1. sv. války, sloužil na turecké frontě. Dosáhl zde 10 sestřelů a byl tudíž nejúspěšnějším německým stíhačem na tomto bojišti. Po skončení války zůstal v armádě a sloužil v Luftwaffe. Dosáhl hodnosti generálmajora a zastával vysoký post na africkém bojišti. Od 31. 8. 1941 je nezvěstný, když He-111, na jehož palubě cestoval z Derny do Říma, zmizel beze stopy někde nad Středozemním mořem.
(Založeno během linkování)
URL : https://www.valka.cz/Schuez-Hans-t127767#431864Verze : 0
Rad
MOD
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Albatros |
Typ letounu | Albatros D.III |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | |
Pilot | Schüz, Hans |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Fliegerabteilung 2 (osmanisch) |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1917 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Albatros D.III, se kterým v Mezopotámii létal u FA 2 Hptm. Hans Schüz, eso s 10 sestřely. Letoun je vybaven dvěma chladiči a nese standardní německou kamufláž. Trup je ponechán v barvě lakované překližky, směrovka v barvě plátna. Krycí plechy na přídi šedozelené.
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/431865
URL : https://www.valka.cz/Schuez-Hans-t127767#431866Verze : 0
Rad
MOD
Období | První světová válka [1914-1918] |
Výrobce | Albatros |
Typ letounu | Albatros D.III |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Země | |
Pilot | Schüz, Hans |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | Fliegerabteilung 2 (osmanisch) |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.1917 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Půdorys zachycuje barevné schéma horních ploch, jak bylo interpretováno na počátku 90. let. Dnes už však víme, že ve skutečnosti horní plochy nesly nátěr světle zelenou, červenohnědou a tmavě zelenou (pořadí barevných polí zleva doprava ve směru letu). Spodní plochy světle modré, černé, bíle lemované čtverce jsou výsostnými znaky tureckého letectva. Plátno na křídlech bylo přichyceno porty ze světlého plátna na žebrech a lemy na okrajích.
Linked from : https://www.valka.cz/topic/postview/431865
URL : https://www.valka.cz/Schuez-Hans-t127767#431868Verze : 0
Rad
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.