Radiostanice R-812 (RSK-1U)
Rádiová stanice RSK-1 byla vyráběna ve dvou variantách:
1.)"A" – (automobilní varianta), označovaná R-811 (RSK-1A). Je zabudována ve skříňové nástavbě automobilu ZIS-151.
2. "U" – (упаковочна/balená), оznačovaná R-812 (RSK-1U),
slouží převážně jako stacionární.
Je přepravitelná v 19 bednách různé velikosti a její celková hmotnost vč. beden (bez EC) činí 1.200 kg
Je určena pro spojení "země - vzduch" v I. leteckém pásmu.
Kmitočtový rozsah, výkon a dosah jako u rdst R-800 (RSIU-3M).
Je možná předvolba 4 kmitočtů (kanálů).
V soupravě je 1 vysílač a 1 přijímač.
Napájení ze sítě 220V/50 Hz - příkon do 850 W
Náhradní zdroj el. proudu: EC 2 kVA (L-3/2 s dynamem).
Stanice je obsluhována operátorem místa velení, k němuž je začleněna.
Zdroj: Předpis Let 51 - 70 r. 1967
Rádiová stanice RSK-1 byla vyráběna ve dvou variantách:
1.)"A" – (automobilní varianta), označovaná R-811 (RSK-1A). Je zabudována ve skříňové nástavbě automobilu ZIS-151.
2. "U" – (упаковочна/balená), оznačovaná R-812 (RSK-1U),
slouží převážně jako stacionární.
Je přepravitelná v 19 bednách různé velikosti a její celková hmotnost vč. beden (bez EC) činí 1.200 kg
Je určena pro spojení "země - vzduch" v I. leteckém pásmu.
Kmitočtový rozsah, výkon a dosah jako u rdst R-800 (RSIU-3M).
Je možná předvolba 4 kmitočtů (kanálů).
V soupravě je 1 vysílač a 1 přijímač.
Napájení ze sítě 220V/50 Hz - příkon do 850 W
Náhradní zdroj el. proudu: EC 2 kVA (L-3/2 s dynamem).
Stanice je obsluhována operátorem místa velení, k němuž je začleněna.
Zdroj: Předpis Let 51 - 70 r. 1967