Savoia-Marchetti SM.79 - přehled verzí
S.79 "I-MAGO" - první prototyp, rychlý třímotorový dopravní letoun, motory Piaggio P.IX RC.40
SM.791) / SM.79 BN - úvodní sériová varianta, třímotorový střední bombardér, motory Alfa Romeo 126
SM.79 CS - pět strojů určených pro letecký závod New York-Paříž (a poté pro závod Istres-Damašek-Paříž), motory Alfa Romeo 126
SM.79T - konverze S.79 CS pro přelet Atlantiku, 3 ks
SM.79B - exportní dvoumotorový střední bombardér, motory Fiat A.80 nebo IAR 14K
SM.79JR - exportní dvoumotorový střední bombardér, motory Junkers Jumo 211
- JIS.79B - rumunské označení pro stroje dodané z Itálie (Jumo Italienesc Savoia)
- JRS.79B - rumunské označení pro licenční stroje (Jumo Romanesc Savoia)
SM.79-II / SM.79 AS - úprava bombardéru umožňující nést dvě 860kg toréda (v praxi používáno pouze jedno); konverze z bombardérů, sériová výroba u SIAI od série 15, u Reggiane od série 9 a Umbry od série 5
SM.79SM.79bis / SM.79 GA - závěrečná varianta, prodloužený dolet, motory Alfa Romeo 128, odstraněna gondola pumometčíka, nová avionika; malé množství takto postaveno, další konvertovány v několika úpravách:
- SM.79bis/N - základní verze
- SM.79bis/PM - částečná přestavba
- SM.79bis/TM - úplná přestavba
- SM.79bis (ANR) - důkladnější úprava pro letectvo ANR, dodatečné pancéřování střeleckých pozic, vrtule s konstantní rychlostí otáček, další zvětšení nádrží, další modernizace avioniky, ...
SM.79ARP - rádiově ovládaný stroj, 1 ks
SM.79TP - konverze pro 6-8místný stroj pro VIP dopravu, několik desítek strojů
1) v roce 1937 se současně se změnou názvu firmy změnila i zkratka v názvu strojů, a ze S.79 se stal SM.79.