Název: Name: | Lockheed XP-38 | Lockheed XP-38 |
Originální název: Original Name: | Lockheed XP-38 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1938-DD.MM.1938 Lockheed Aircraft Corp, Burbank, California | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1938-DD.MM.1938 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 27.01.1939 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 5219 kg | 11507 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6334 kg | 13964 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6993 kg | 15416 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 15.85 m | 52ft |
Délka: Length: | 11.53 m | 37ft 10in |
Výška: Height: | 3.91 m | 12ft 10in |
Plocha křídla: Wing Area: | 30.47 m2 | 328 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 207.99 kg/m2 | 42,6 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Allison V-1710-11/-15 s turbokompresorem GE B-1 o výkonu 813 kW v 4023 m třílisté kovové stavitelné vrtule | Allison V-1710-11/-15 with GE B-1 turbosuperchargers, power 1090 hp at 13200 ft three-bladed metal variable-pitch propellers |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | - | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 664.7 km/h v 6096 m | 413 mph in 20000 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 6,5 min do 6096 m | 6,5 min to 20000 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 11582 m | 38000 ft |
Dolet: Range: | 1432.3 km | 890 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 2237 km | 1390 mi |
Výzbroj: Armament: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | Více ZDE | - |
Zdroje: Sources: | Francillon, René. Lockheed Aircraft since 1913, Putnam 1988. ISBN 0-87021-897-2 Kinzey Bert. P-38 In Detail&Scale Part1, Squadron Signal, ISBN 1888974109 Kinzey Bert. P-38 In Detail&Scale Part2, Squadron Signal, ISBN 1888974109 https://www.valka.cz/clanek_12907.html http://joebaugher.com/usaf_fighters/p38_1.html http://www.vectorsite.net/avp38_1.html www.nationalmuseum.af.mil http://www.aerofiles.com/_lock2.html |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |