Mikojan-Gurevič MiG-31E [kód NATO: Foxhound-A]

Mikoyan-Gurevich MiG-31E
Микоян-Гуревич МиГ-31Э
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-31E Mikoyan-Gurevich MiG-31E
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-31Э
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1992-DD.MM.1992 Gorkovské letecké výrobní sdružení Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1992-DD.MM.1992 (sériová výroba nezahájena / serial production not started)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 prototyp / prototype
První vzlet:
Maiden Flight:
27.04.1979 MiG-31 ("modrá 305" / "blue 305")
DD.MM.1992 MiG-31E
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
21000 kg 46297 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
40860 kg 90081 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
46000 kg 101413 lb
Rozpětí:
Wingspan:
13,46 m 44ft 2in
Délka:
Length:
22,69 m 74ft 5in
Výška:
Height:
6,15 m 20ft 2in
Plocha křídla:
Wing Area:
61,60 m2 663 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
Solovjov D-30F-6 (Д-30Ф-6)
- maximální tah bez přídavného spalování: 91 kN
- maximální tah s přídavným spalováním: 152 kN
Solovyev D-30F-6 (Д-30Ф-6)
- maximum thrust, dry: 20458 lbf
- maximum thrust, afterburning: 34171 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
3000 km/h v 17500 m 1864 mph in 57415 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
20600 m 67585 ft
Dolet:
Range:
25001) km 15531) mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
35002) km 21752) mi
Výzbroj:
Armament:
kanón GŠ-6-23 se zásobou 260 nábojů


4x R-33E
2x R-40TD
4x R-60M
GSh-6-23 gun with 260 rounds of ammunition


4x R-33E
2x R-40TD
4x R-60M
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
1) palivo ve vnitřních nádržích, podzvuková rychlost (1200 km při nadzvukové rychlosti)
2) s přídavnými palivovými nádržemi


akční radius:
- M=2,35, bez přídavných nádrží: 720 km
- M=0,85, s přídavnými nádržemi: 1450 km
- podzvuková rychlost, s přídavnými nádržemi a jedním doplněním paliva za letu: 2250 km


kódové označení NATO: Foxhound-A
1) on internal fuel, subsonic speed (750 mi at supersonic speed)
2) with external fuel tanks


combat radius:
- M=2,35, without external fuel tanks: 447 mi
- M=0,85, with external fuel tanks: 906 mi
- subsonic speed, with external fuel tanks and one in-flight refuelling: 1406 mi


NATO reporting name: Foxhound-A
Zdroje:
Sources:
Gordon, Y.: Soviet Air Defence Aviation 1945-1991, Hikoki Publications, 2012
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig31e.html
http://www.migavia.ru/index.php/ru/
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-31E-kod-NATO-Foxhound-A-t57638#208317 Verze : 2
Prototyp letounu MiG-31E ("903").


Fotografie: RSK MiG

Mikojan-Gurevič MiG-31E [kód NATO: Foxhound-A] -


Mikojan-Gurevič MiG-31E [kód NATO: Foxhound-A] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-31E-kod-NATO-Foxhound-A-t57638#561536 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více