Boeing KC-767J

     
Název:
Name:
Boeing KC-767J Boeing KC-767J
Originální název:
Original Name:
Boeing KC-767J
Kategorie:
Category:
jiná kategorie other category
Výrobce:
Producer:
DD.MM.2008-DD.MM.2009 The Boeing Co., Wichita, Kansas
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.2008-DD.MM.2009 (konverze)
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
4
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3 + 200
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
82377 kg 181610 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
? kg ? lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
186880 kg 412000 lb
Rozpětí:
Wingspan:
47.57 m 156ft 1in
Délka:
Length:
48.51 m 159ft 2in
Výška:
Height:
15.85 m 52ft
Plocha křídla:
Wing Area:
283.35 m2 3050 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
? kg/m2 ? lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
dvouproudový turbofan
Počet motorů:
Number of Engines:
2
Typ:
Type:
General Electric CF6-80C2 o tahu 268 kN General Electric CF6-80C2, thrust 60200 lbf
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
114168 l 30160 US gal
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
909.9 km/h v ? m 565.4 mph in ? ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
850.1 km/h v ? m 528.2 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
12192 m 40000 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
- -
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
http://www.hikotai.net/datasheets/767.htm
URL : https://www.valka.cz/Boeing-KC-767J-t99115#464847 Verze : 0
Boeing KC-767J


Počátkem ledna letošního roku převzaly Japonské vzdušné síly sebeobrany poslední ze čtyř tankovacích letounů Boeing KC-767, které objednaly v roce 2003. První stroj KC-767J byl do Japonska dodán 19. února 2008. Druhý letoun JASDF obdržely 5. března 2008. Třetího tankovacího Boeingu se pak dočkaly v březnu roku 2009 a posledního čtvrtého 8. ledna 2010. Všechny čtyři dodané stroje jsou zařazeny u 1. dopravního křídla na letecké základně Komaki.


Boeing KC-767J vychází z civilního modelu Boeing 767-200ER. Ve své primární roli slouží k doplňování paliva za letu jiným letounům. K tomuto účelu jsou mimo jiné vybaveny tankovacím nástavcem, ovládaným dálkově pomocí systému RARO II (Remote Aerial Refuelling Operator). Pohání je dvojice motorů General Electric CF6-80C2K1F každý o tahu 266 kN. V sekundární roli tankery KC-767 umožňují také přepravu nákladů nebo cestujících. Jejich interiér lze totiž poměrně jednoduše za tímto účelem uzpůsobit.




Zdroje (text):


http://www.airforce-technology.com/projects/kc767/
http://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_KC-767


Zdroje (foto):


upload.wikimedia.org

Boeing KC-767J - Boeing KC-767J

Boeing KC-767J
URL : https://www.valka.cz/Boeing-KC-767J-t99115#364394 Verze : 0
Zdroj: vlastní foto (Gifu AB) - FiBe ©











URL : https://www.valka.cz/Boeing-KC-767J-t99115#419405 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více