Main Menu
User Menu

SOV - BAD-2

бронеавтомобиль-амфибиа БАД-2

     
Název:
Name:
BAD-2
Originální název:
Original Name:
БАД-2
Výrobce:
Producer:
Závod č.232 Bolševik, Leningrad
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.05.1932
Osádka:
Crew:
4-5
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6x4
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
- kg
Užitečné zatížení:
Payload:
- kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
4700 kg
Celková délka:
Overall Length:
5400 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2000 mm
Celková výška:
Overall Height:
2200 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
200 mm
Rozvor:
Wheelbase:
3200 mm - 4140 mm
Rozchod:
Track:
1405 mm -
1420 mm -
Brzdová soustava:
Braking System:
mechanická, bubnové brzdy
Elektrický systém:
Electrical System:
6 V
Pneumatiky:
Tyres:
6,50-20"
Pancéřování:
Armour:
Korba - čelo - 6 mm, bok, záď - 4 mm, strop, dno - 4 mm
Věž - čelo, boky, záď - 6 mm, strop - 4 mm
Kotlový plech
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
Ford 201 CID, zážehový, kapalinou chlazený čtyřválec, obsah 3 300 ccm, 40 HP při 2 200 ot/min
Převodovka:
Gearbox:
4+1, mechanická
Spojka:
Clutch:
-
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
45 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
60 km/h
Rychlost v terénu:
Railway Speed:
70 km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
- l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
- km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
- km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
° / °
Svah:
Gradient:
27 °
Boční náklon:
Side Slope:
- °
Překročivost:
Trench Crossing:
- m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
- m
Brodivost:
Fording Depth:
- m
Výzbroj:
Armament:
1x B-3 37 mm, 60 nábojů
2x DT 7,62 mm, 2961 nábojů
Uživatelské státy:
User States:
SSSR
Poznámka:
Note:
Obrněný automobil s možností plavby a pohybu po železnici
Zdroje:
Sources:
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999
URL : https://www.valka.cz/SOV-BAD-2-t96551#359417Verze : 0
MOD
BAD-2


Zdroj
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999

SOV - BAD-2 - BAD-2
čtyřpohledový nákres vozidla

BAD-2
čtyřpohledový nákres vozidla

URL : https://www.valka.cz/SOV-BAD-2-t96551#359420Verze : 0
MOD
BAD-2


Zdroj
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999

SOV - BAD-2 - BAD-2
v úpravě pro jízdu v terénu s pryžovými pásy, 05/1933

BAD-2
v úpravě pro jízdu v terénu s pryžovými pásy, 05/1933

SOV - BAD-2 - BAD-2
v úpravě pro provoz na železnici, léto 1932

BAD-2
v úpravě pro provoz na železnici, léto 1932

SOV - BAD-2 - BAD-2
plavební zkoušky, řeka Něva, léto 1932

BAD-2
plavební zkoušky, řeka Něva, léto 1932

URL : https://www.valka.cz/SOV-BAD-2-t96551#359424Verze : 0
MOD
BAD-2


Zdroj
Kolomiec Maxim, Srednyje broněavtomobili Krasnouj Armii, Frontovaja iljustracija, Stratěgija KM, Moskva 1999

SOV - BAD-2 - BAD-1 (vlevo) a BAD-2
prototypy vozidel na přehlídce v Leningradě, 1.5.1933

BAD-1 (vlevo) a BAD-2
prototypy vozidel na přehlídce v Leningradě, 1.5.1933

URL : https://www.valka.cz/SOV-BAD-2-t96551#359425Verze : 0
MOD