Název: Name: | Berijev Be-6 | |
Originální název: Original Name: | Бериев Бе-6 | |
Kategorie: Category: | protiponorkový/protilodní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1949-DD.MM.1957 Taganrožský letecký závod č. 86 G. M. Dimitrova, Taganrog / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1952-DD.MM.1957 série | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 123 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.07.1948 | |
Osádka: Crew: | 8 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | člunový trup | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 18827 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 23456 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 28845 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 33,00 m | |
Délka: Length: | 23,56 m | |
Výška: Height: | 7,66 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 120,00 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Švecov AŠ-73TK o výkonu 1715 kW | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 415 km/h v 2500 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 280 km/h v 2000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 20 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 6100 m | |
Dolet: Range: | ? km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 4900 km | |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý 23mm kanon NS-23 v přední věži N-2 2x pohyblivý 23mm kanon NS-23 v hřbetní věži DT-B8 2x pohyblivý 23mm kanon NS-23 v ocasní věži Il-K6 16х OFAB-100 8х FAB-500 2х FAB-1500 2x torpédo 45-36AVA 8x mina AMD-500 | |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | kód NATO: Madge | |
Zdroje: Sources: | Němeček, Václav. Berjev Be-6, Letectví+Kosmonautika 1974/15 Заблотский А.Н., Сальников А.И. 75 лет ТАНТК им. Г.М. Бериева. http://www.airwar.ru/enc/sea/be6.html http://ru.wikipedia.org/wiki/Бе-6 http://en.wikipedia.org/wiki/Beriev_Be-6 http://ruspodvig.ru/sssr/gun/avia/be6_1949/ |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Prototyp
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Sériový stroj
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#370334Verze : 0
Aubi
MOD
http://www.airwar.ru/enc/sea/be6.html
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Podvěšování torpéda
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Ocasní věž Il-K6
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Q-6, čínský modernizovaný stroj s turbovrtulovými motory Wopen WJ-6
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#370335Verze : 0
Aubi
MOD
Reklama
Neslavný konec jednoho ukrajinského stroje... Be-6 vystavený na břehu jezera Donuzlav, Mirnyj na Krymu.
ru.wikipedia.org
www.ruudleeuw.com/temp-be6-ukraine.htm
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
ru.wikipedia.org
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
www.ruudleeuw.com/temp-be6-ukraine.htm
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#28880Verze : 0
Aubi
MOD
Berijev Be-6 "Žlutá 01″, 17. OMRAP, námořní letecká základna Kosa, 1958.
Beriyev Be-6 Side view by Basil Zolotov
http://basilzolotov.com
Beriyev Be-6 Side view by Basil Zolotov
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
http://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#370336Verze : 1
Aubi
MOD
Berijev Be-6 "Žlutá 36″, vybavený detektorem magnetických anomálií APM-56 Čita, polovina 60. let. Označení výrobce Be-6PLO se ve službě používalo jen zřídka.
Beriyev Be-6 Side view by Basil Zolotov
Beriyev Be-6 Side view by Basil Zolotov
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#370337Verze : 1
Aubi
MOD
Reklama
Mírné zmatení pojmů, známé ze sovětských končin, postihlo i Berijevovu OKB. Pod označením Be-8 Mail lze narazit i na stroj, údajně odvozený od Be-6 výměnou pístových motorů za proudové. Berijevovo křídlo typu "obrácený racek" s motory na vrcholech lomení se k tomu velmi dobře hodilo. Riziko nasátí vodní tříště bylo podstatně zmenšeno.
Pro představu 3D nákres, jak jej představuje blueprints.onnovanbraam.com
Tento stroj svou siluetou i koncepcí ovšem připomíná spíše konstrukci z přelomu 40. a 50. let, označovanou jako Projekt R, který dal 3 typy - Berijev R, R-1 a R-2. Žádný z nich neprošel do sériové výroby, ale dal podklady pro vytvoření moderního létajícího člunu s proudovými motory Berijev R-10 (M-10).
Kromě toho označení "Mail" je spojováno obvykle s jinou Berijevovou konstrukcí, a sice Be-12.
Pro představu 3D nákres, jak jej představuje blueprints.onnovanbraam.com
Tento stroj svou siluetou i koncepcí ovšem připomíná spíše konstrukci z přelomu 40. a 50. let, označovanou jako Projekt R, který dal 3 typy - Berijev R, R-1 a R-2. Žádný z nich neprošel do sériové výroby, ale dal podklady pro vytvoření moderního létajícího člunu s proudovými motory Berijev R-10 (M-10).
Kromě toho označení "Mail" je spojováno obvykle s jinou Berijevovou konstrukcí, a sice Be-12.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#156704Verze : 0
Zajímavé foto BE-6 s číslem 43 v SSSR (pomník? NZ?..). Nedatováno. Lokace neznámá.
Archiv vlastní.
Archiv vlastní.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Berijev Be-6 [kód NATO: Madge] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 43 |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Berijev-Be-6-kod-NATO-Madge-t9371#717931Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.