Název: Name: | KASKR-1 Krasnyj inženěr | KASKR-1 Krasny inzhener |
Originální název: Original Name: | КАСКР-1 Красный инженер | |
Kategorie: Category: | vírník | autogyro |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1929-DD.MM.1929 Letecké opravny č. 1 V. R. Menžinského, Moskva | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1929-DD.MM.1929 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 29.09.1929 | |
Osádka: Crew: | 2 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Uspořádání rotorů: Rotor Configuration: | rotor bez reakčního momentu | no torque rotor |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | wheels/ski |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného vrtulníku: Empty Weight: | 750 kg | 1653 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 950 kg | 2094 lb |
Délka s otáčejícími se rotory: Length with Rotors Turning: | ? m | ? |
Délka trupu: Fuselage Length: | 8,80 m | 28 ft 10 ½ in |
Šířka trupu: Fuselage Width: | ? m | ? |
Celková výška: Overall Height: | 4,60 m | 15 ft 1 ⅛ in |
Průměr hlavního rotoru: Main Rotor Diameter: | 12,00 m | 39 ft 4 ⅜ in |
Průměr vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Diameter: | - m | - |
Plocha disku hlavního rotoru: Main Rotor Disc Area: | 113,10 m2 | 1217.4 ft2 |
Plocha disku vyrovnávacího rotoru: Tail Rotor Disc Area: | - m2 | - ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of engines: | 1 | |
Typ: Type: | M-2 o výkonu 88 kW/120 k | M-2, power 118 hp |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 90 km/h v 0 m | 56 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Statický dostup: Static Ceiling: | ? m | ? ft |
Dynamický dostup: Dynamic Ceiling: | ? m | ? ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Přepravní kapacita: Transport Capacity: | - | - |
Výzbroj a vybavení: Armament and Equipment: | ||
Výzbroj: Armament: | - | - |
Vybavení: Equipment: | - | - |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | - autogyro inspirované Ciervou C-8 a postavené inženýry N. I. Kamovem a N. K. Skržinským s využitím trupu Polikarpovu U-1 (C-8 používal trup jeho britského vzoru Avro 504K) | - |
Zdroje: Sources: | Бюшгенс, Г. С. а коль. Самолётостроение в СССР гг., книга И. САГИ 1992. Шавров, В. Б. История конструкций самолетов в СССР 1938-1950гг. Машиностроение, Москва 1988. Andersson, Lennart. Soviet Aircraft and Aviation 1917-1941. Putnam Aeronautical Books, London 1997. ISBN 0-85177-859-3. http://ram-home.com/ram-old/kaskr-1.html www.aviastar.org |