Typ: Type: | Aero L-29 | |
Výrobce: Producer: | Aero Vodochody | |
Datum výroby: Date of Production: | DD.MM.RRRR | |
Výrobní číslo: Construction Number: | 691901 | |
Číslo stroje: Serial Number: | 1901 | |
Provozovatel: User: | Slovenská republika | Slovak Republic |
Pohonná jednotka: Engine: | DD.MM.RRRR-DD.MM.RRRR Motorlet M-701 / X | |
Speciální vybavení: Special Equipment: | DD.MM.RRRR | |
Datum převzetí: Commissioned: | DD.MM.RRRR | |
Datum vyřazení: Decommissioned: | DD.MM.RRRR | |
Provozovatel: User: | DD.MM.2002-DD.MM.RRRR Air Prestige | DD.MM.2002-DD.MM.RRRR Air Prestige |
Imatrikulace: Imatriculation: | DD.MM.RRRR-DD.MM.2002 1901 DD.MM.2002-DD.MM.RRRR OM-JET | |
Poznámka: Note: | DD.MM.RRRR zakoupen z majetku ASR Alexanderem Moskalinem 18.04.2002 zalétnut po generální opravě DD.MM.2005 při akrobatickém vystoupení na leteckém dni vznik předpokladu letecké nehody Průběh události Při provádění zvratu se letoun dostal pod minimální povolenou výšku letové ukázky a téměř narazil do země.Vybrat se jej podařilo jen několik metrů nad zemí.Existuje videozáznam události. majitelem letounu byl v roce 2003 Alexander Moskalin, šéfpilotem Teofil Držík a examinátorem typu Josef Gaža | DD.MM.RRRR bought from Army of Slovak Republic by Alexander Moskalin 18.04.2002 maiden flight after general repair DD.MM.2005 during aerobatic display rise of presumption of crash Analyse of accident During aerobatic display plane made reversion and for low altitude nearly hit the ground.Altitude in this situation was only a few meters.Exist videotape of accident. in 2003 was plane owned byl Alexander Moskalin, chief pilot of plane was Teofil Držík and examinator of this type was Josef Gaža |
Zdroje: Sources: | Článek Jána Begála "Delfin opät lieta...a Brigadýr též" publikovaný v časopise Letectví a Kosmonautika 12/2003 |