Název: Name: | Tupolev R-6 | Tupolev R-6 |
Originální název: Original Name: | Туполев Р-6 | |
Kategorie: Category: | průzkumný/pozorovací letoun | reconnaissance/scout aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1931-DD.MM.1932 Moskevský letecký závod č. 22 10. výročí Října, Fili DD.MM.1936-DD.MM.1936 Komsomolskoamurský letecký závod č. 126, Komsomolsk na Amuru | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1931-DD.MM.1936 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 45 Fili 20 Komsomolsk | |
První vzlet: Maiden Flight: | 05.10.1931 | |
Osádka: Crew: | 4 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | pevný | fixed |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola/lyže | wheels/ski |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 3855 kg | 8499 lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6472 kg | 14268 lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Rozpětí: Wingspan: | 23,20 m | 76ft 1,38in |
Délka: Length: | 15,06 m | 49ft 4,9in |
Výška: Height: | ? m | ? |
Plocha křídla: Wing Area: | 80 m2 | 861.11 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 81 kg/m2 | 16.59 lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | piston |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Mikulin M-17f o vzletovém výkonu 536 kW/730 k dvoulistá dřevěná vrtule | Mikulin M-17f, power 720 hp two-bladed wooden propeller |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? | ? |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 230 km/h v 0 m | 142.9 mph in 0 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 24 min do 5000 m | 24 min to 16404 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 5620 m | 18438 ft |
Dolet: Range: | 800 km | 497.1 mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | ? mi |
Výzbroj: Armament: | 1x pohyblivý 7,62mm dvojkulomet DA-2 na přídi 1x pohyblivý 7,62mm dvojkulomet DA-2 na hřbetě 1x pohyblivý 7,62mm kulomet DA-1 ve spodním výsuvném střelišti 192 kg bomb | 1x flexible 7,62mm DA-2 twin machine gun in front 1x flexible 7,62mm DA-2 twin machine gun in dorsal position 1x flexible 7,62mm DA-1 machine gun in retractable turret 424 lb of bombs |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Saukke, Maksimilian. Samoljoty Tupoleva, Libri, Moskva 1995. Duffy, Paul, Kandalov, Andrej. Tupolev: muž a jeho letadla, Jan Vašut, Praha 1999. ISBN 80-7236-051-6. Němeček, Václav. Pod značkami ANT a Tu, Letectví+Kosmonautika, 1971-1972 http://en.wikipedia.org/wiki/Tupolev_ANT-7 www.ctrl-c.liu.se/misc/ram/r-6.html vintage-aviation.hp.infoseek.co.jp |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Odzbrojené R-6 byly po roce 1935 předávány Aeroflotu jako dopravní pod označením PS-7. Na snímku je PS-7 společnosti Aviaarktika, který se v roce 1937 zúčastnil výpravy na severní pól.