Název: Name: | Mannesmann-Mulag (Ižorsk) | Mannesmann-Mulag (Izhorsk) |
Originální název: Original Name: | Маннесман-Мулаг Ижорский | |
Výrobce: Producer: | podvozek/chasis - Mannesmann AG Mulag, Aachen pancéřování/armour - Ižorské závody, Kolpino | |
Období výroby: Production Period: | DD.10.1914-DD.MM.1915 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 1+2 | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.10.1914 | |
Osádka: Crew: | 6-7 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Náhon: Configuration: | 4x2 | |
Pohotovostní hmotnost: Curb Weight: | ? kg | ? lb |
Užitečné zatížení: Payload: | ? kg | ? lb |
Celková hmotnost: Gross Vehicle Weight: | 5700 kg | 12566 lb |
Celková délka: Overall Length: | ? mm | ? |
Celková šířka: Overall Width: | ? mm | ? |
Celková výška: Overall Height: | ? mm | ? |
Světlá výška: Ground Clearance: | ? mm | ? |
Rozvor: Wheelbase: | ? mm | ? |
Rozchod: Track: | mm - | - |
Brzdová soustava: Braking System: | mechanická | mechanical |
Elektrický systém: Electrical System: | ? | ? |
Pneumatiky: Tyres: | ? | |
Pancéřování: Armour: | štít kanonu, čelo - 5 mm ostatní části - 4 mm | gun shield, front - 0.20 in other parts - 0.16 in |
Pohon: Propulsion: | ||
Typ: Type: | benzínový čtyřválec, vodou chlazený, 36,8 kW (50 k, první vozidlo) / 30,9 kW (42 k druhé a třetí vozidlo) | gasoline, four-cylinder water-cooled, 49 bhp (first vehicle) / 41 bhp (second and third vehicle) |
Převodovka: Gearbox: | mechanická | mechanical |
Spojka: Clutch: | ? | ? |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? l | ? Imp gal |
Výkony: Performance: | ||
Rychlost na silnici: Road Speed: | ? km/h | ? mph |
Rychlost v terénu: Cross-country Speed: | ? km/h | ? mph |
Spotřeba paliva: Fuel Consumption: | ? l/100 km | ? mi/Imp gal |
Jízdní dosah po silnici: Cruising Range on Road: | ? km | ? mi |
Jízdní dosah v terénu: Cross-country Cruising Range: | ? km | ? mi |
Překonávání překážek: Obstacles Crossing: | ||
Nájezdový úhel přední/zadní: Angle of Approach/Departure: | ? ° / ? ° | |
Svah: Gradient: | ? ° | ? % |
Boční náklon: Side Slope: | ? ° | ? % |
Překročivost: Trench Crossing: | ? m | ? |
Výstupnost: Vertical Obstacle: | ? m | ? |
Brodivost: Fording Depth: | ? m | ? |
Výzbroj: Armament: | 1x Hotchkiss 47 mm, 1 200 nábojů (první vozidlo) 1x Hotchkiss 37 mm, 1 200 nábojů (druhé a třetí vozidlo) 2x Maxim vz. 1910, 8 000 nábojů | 1x Hotchkiss 47 mm, 1 200 rounds (first vehicle) 1x Hotchkiss 37 mm, 1 200 rounds (second and third vehicle) 2x Maxim M1910, 8 000 rounds |
Uživatelské státy: User States: | | |
Poznámka: Note: | - | - |
Zdroje: Sources: | Kolomiec M., Baratinskij M.: Broněavtomobili Ruskoj Armii 1906-1917, Technika molodeži, Moskva 2000 http://de.wikipedia.org/wiki/ www.aviarmor.net |