Main Menu
User Menu

SOV - Ural-375A (podvozok pre skriňové nástavby)

Урал-375А

     
Název:
Name:
Ural-375A
Originální název:
Original Name:
Урал-375А
Kategorie:
Category:
podvozek pro nástavbu
Výrobce:
Producer:
Uralský automobilový závod (Ural Automotive Plant)
Období výroby:
Production Period:
XX.XX.XXXX-XX.XX.XXXX
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
XX.XX.XXXX
Počet míst k sezení:
Troop Seating Capacity:
3 +
Technické údaje:
Technical Data:
 
Náhon:
Configuration:
6 x 6
Pohotovostní hmotnost:
Curb Weight:
7100 kg
Užitečné zatížení:
Payload:
5800 kg
Celková hmotnost:
Gross Vehicle Weight:
13200 kg
Přípojná hmotnost:
Gross Trailer Weight:
10000 kg
Celková hmotnost s přívěsem/návěsem:
Gross Combination Weight:
23200 kg
Celková délka:
Overall Length:
8000 mm
Celková šířka:
Overall Width:
2500 mm
Celková výška:
Overall Height:
2680 mm
Světlá výška:
Ground Clearance:
400 mm
Rozvor:
Wheelbase:
3525 mm - 1400 mm
Rozchod:
Track:
2000 mm - všetky 3 osi
Brzdová soustava:
Braking System:
pneumatickohydraulická, dvojokruhová (samostatný okruh pre 1 a 2 nápravu a oddelený okruh pre 3 nápravu)
Elektrický systém:
Electrical System:
12 V
Pneumatiky:
Tyres:
14,00 - 20 s automatickým dohusťovaním
Pohon:
Propulsion:
 
Typ:
Type:
ZIL-375
Převodovka:
Gearbox:
JaMZ-204U, mechanická prevodovka s 5 rýchlosťami vpred a 1 vzad, synchronizovaný 2-5 stupeň
Spojka:
Clutch:
suchá, dvojdisková s periférnymi pružinami
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
300 l
Výkony:
Performance:
 
Rychlost na silnici:
Road Speed:
75 km/h
Rychlost v terénu:
Cross-country Speed:
? km/h
Spotřeba paliva:
Fuel Consumption:
48 l/100 km
Jízdní dosah po silnici:
Cruising Range on Road:
625 km
Jízdní dosah v terénu:
Cross-country Cruising Range:
? km
Překonávání překážek:
Obstacles Crossing:
 
Nájezdový úhel přední/zadní:
Angle of Approach/Departure:
44 ° / 40 °
Svah:
Gradient:
? °
Boční náklon:
Side Slope:
? °
Překročivost:
Trench Crossing:
? m
Výstupnost:
Vertical Obstacle:
? m
Brodivost:
Fording Depth:
1,5 m
Uživatelské státy:
User States:
ZSSR, nástupnické štáty po ZSSR, Poľsko, ČSSR, NDR, Maďarsko, Bulharsko, Česká republika, Slovenská republika
Poznámka:
Note:
-
Zdroje:
Sources:
www.autosoft.ru
https://aviaros.narod.ru/ural-375d.htm
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375A-podvozok-pre-skrinove-nastavby-t88374#328020Verze : 0
MOD
Ural-375A je odvodený od automobilu Ural-375D a je určený pre zástavbu skriňovej nástavby K-375. Podvozok automobilu je oproti vozidlu Ural-375D predĺžený o 335 mm, mechanizmus upevnenia náhradného kolesa je presunutý spoza kabíny na ľavú zadnú časť automobilu. Vozidlo nie je vybavené doplnkovou palivovou nádržou. Zmena je aj v umiestnení vyfukového potrubia, ktoré je vyvedené medzi kolesá zadnej nápravy a následne upevnené o nástavbu. Vozidlo nie je vybavené navijákom a príslušnými doplnkovými prevodovkami. Okrem verzie Ural-375A, určenej pre zástavbu skriňovej nástavby existuje aj podvozok Ural-375E určený pre "neskriňové" nástavby.



Zdroj: https://www.autosoft.ru
Kaščejev L.B.: Bojevyje Mašíny 64 - Gruzoviky Ural
АВТОМОБИЛЬ Урал-375Д И ЕГО МОДИФИКАЦИИ. ИНСТРУКЦИЯ ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ, Москва; Военное издательство; 1979
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375A-podvozok-pre-skrinove-nastavby-t88374#329292Verze : 0
MOD
V této podobě se URAL 375 objevil v Milovicích v roce 2001 na oslavách 10. výročí odchodu sovětských vojsk z města (a potažmo i naší vlasti...).
SOV - Ural-375A (podvozok pre skriňové nástavby) -


URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375A-podvozok-pre-skrinove-nastavby-t88374#137303Verze : 0
Jedna z možných nástaveb
zdroj vlastní foto
SOV - Ural-375A (podvozok pre skriňové nástavby) - kontrolní stanice 2V7

kontrolní stanice 2V7
URL : https://www.valka.cz/SOV-Ural-375A-podvozok-pre-skrinove-nastavby-t88374#357397Verze : 0