Nakadžima E4N1

Nakajima E4N1 / 中島 E4N1 ・九〇式二号水上偵察機一型
     
Název:
Name:
Nakadžima E4N1 Nakajima E4N1
Originální název:
Original Name:
九〇式二号水偵一型 双フロート (E4N1)
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1930-DD.MM.1930 Nakajima Aircraft Factory, Ōta /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1930-DD.MM.1930
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
2 prototypy
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.12.1930
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
plováky floats
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
1265 kg 2789 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1950 kg 4299 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg ? lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,000 m 39ft 4,43in
Délka:
Length:
9,050 m 29ft 8,3in
Výška:
Height:
3,750 m 12ft 3,63in
Plocha křídla:
Wing Area:
35,78 m2 385.13 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
54,50 kg/m2 11.16 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Nakadžima Jupiter VI vzduchem chlazený hvězdicový devítiválec o vzletovém výkonu 335,5 kW a
313 kW v h= 2 000 m.
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 650 mm.
Nakajima Jupiter VI nine-cylinder air-cooled radial engine rated at 450 hp for take-off and 420 hp at 6,562 ft,
driving a two-blade fixed-pitch propeller of diameter 8ft 8,33in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
? ?
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
212 km/h v 2000 m 131.7 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
148 km/h v ? m 92 mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
12,83 min do 3000 m 12,83 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
5160 m 16929 ft
Dolet:
Range:
735 km 456.7 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
2085 km 1295.6 mi
Výzbroj:
Armament:
1x pevný kulomet Type 89 ráže 7,7 mm nad motorem
1x pohyblivý kulomet Type 89 ráže 7,7 mm v zadní kabině
Pumový náklad: 2x 30 kg pum
One fixed forward-firing 0.303 inch Type 89 machine-gun in the engine cowling and
one flexible rearward-firing 0.303 inch Type 89 machine-gun in open dorsal position.
Bomb load: Two 66 lb bombs.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
九〇式二号水偵一型 双フロート - Námořní plovákový průzkumný letoun typ 90-2-1
Tovární označení Nakadžima NZ


Letová vytrvalost: 5,0 h


Letoun se zúčastnil zkoušek, během kterých byl dobře hodnocen a byl doporučen do sériové výroby.
九〇式二号水偵一型 双フロート - Navy Type 90-2-1 Reconnaissance Seaplane


Endurance: 5 hours


First prototype of the Type 90-2 (E4N) Reconnaissance Seaplane
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
Famous Airplanes Of The World No. 47, Imperiál Japanese Navy Reconnaissance Seaplane, Bunrindo Co., Ltd., rok 1997, ISBN4-83919-044-X
www.modelbud.pl
http://www.airwar.ru/enc/other1/e4n.html
archiv autora

Nakadžima E4N1 -


Nakadžima E4N1 - Po ukončení zkoušek byl prodán civilní společnosti pro dopravu poštovních zásilek

Po ukončení zkoušek byl prodán civilní společnosti pro dopravu poštovních zásilek
URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-E4N1-t86668#320948 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více