Nakadžima C6N4 Saiun-Kai 2

Nakajima C6N4 Saiun-Kai 2 / 中島 「彩雲改二」・試製彩雲改二
     
Název:
Name:
Nakadžima C6N4 Kai 2 Nakajima C6N4 Kai 2 12
Originální název:
Original Name:
中島 試製彩雲改二「彩雲改二型」
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun reconnaissance/scout aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1945-DD.MM.1945 Nakajima Aircraft Co., Ltd., Handa /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1945-DD.MM.1945
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1 (nedokončený prototyp / prototype was converted from C6N1, incomplete)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR nadokončený prototyp
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
3
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CATOBAR - vzlet pomocí katapultu, přistání s pomocí brzdících lan CATOBAR - catapult take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
3518 kg 7756 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
4760 kg 10494 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
5500 kg 12125 lb
Rozpětí:
Wingspan:
12,500 m 41ft 0,12in
Délka:
Length:
11,120 m 36ft 5,8in
Výška:
Height:
3,960 m 12ft 11,9in
Plocha křídla:
Wing Area:
25,50 m2 274.48 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
186,70 kg/m2 37.95 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši MK9A (Ha-43-11), vzduchem chlazený dvouhvězdicový osmnáctiválec o vzletovém výkonu 1 618 kW (2 200 k), 1 522 kW (2 070 k) v h= 1 000 m a 1 420 kW (1 930 k) v h= 5 000 m.
Vrtule] čtyřlistá VDM C6 P10 s konstantní rychlostí otáček o průměru 3 500 mm.
Mitsubishi MK9A (Ha-43-11), eighteen-cylinder air-cooled two-row radial engine, rated at 2,170 hp for take-off, 2,042 hp at 3,280 ft, 1,904 hp at 16,404 ft
driving a four-blade constant-speed VDM C6 P10 metal propeller of the diameter 11ft 5,8in.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1 340 l + 730 l v přídavné palivové nádrži pod trupem. 295 UK gallons and 160.5 UK gallons in one ventral drop tank.
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
641 km/h v 6096 m 398.3 mph in 20000 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m ? min to ? ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
11500 m 37730 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
1x pohyblivý kulomet Typ 1 ráže 7,92 mm na konci kabiny One flexibly mounted rearward-firing 0.312 inch Type 1 machine gun for gunner.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
中島 試製彩雲改二「彩雲改二型」- Nakadžima kandžo tejsatsu-ki Saiun-Kai iči-ni gata - Námořní průzkumný palubní průzkumný letoun Saiun-Kai 2
Saiun - Malovaný mrak (jap)
Spojenecké kódové označení: Myrt


Všechny parametry jsou pouze vypočtené.
中島 試製彩雲改二「彩雲改二型」- Nakajima shisei saiun aratame ni „saiun aratame ni-gata“ - Carrier based reconnaissance aircraft Saiun-Kai 2
Saiun - "Painted Cloud"
Allied Code Name: "Myrt"


All parameters are only calculated.
Zdroje:
Sources:
Tadeusz Januszewski, Krzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarki 1912-1945, tom 1., Wydawnictwo Lampart, Warszawa, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
Revi č 44, Malovaný oblak - Nakajima C6N1 Saiun (Myrt), REVI Publications, Ostrava
Air Magazine No. 14, Julliet 2003, Martin Ferkl, Histoire du Nakajima C6N1 Saiun, pp. 7 - 14, Paris.
http://www.combinedfleet.com/ijna/c6n.htm
http://www.airwar.ru/enc/spyww2/c6n.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Nakadzima-C6N4-Saiun-Kai-2-t86357#319962 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více