Main Menu
User Menu

Micubiši 2MR2 typ 10-2 (C1M2)

Mitsubishi 2MR1 Type 10-2 (C1M2) / 一〇式舰上侦察机「C1M2」

     
Název:
Name:
Micubiši 2MR2 / C1M2
Originální název:
Original Name:
一〇式舰上侦察机
Kategorie:
Category:
průzkumný/pozorovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1923-DD.MM.1928 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1923-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
159 (všechny verze celkem)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1923
Osádka:
Crew:
2
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
pevný
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
960 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1320 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
12,039 m
Délka:
Length:
7,925 m
Výška:
Height:
2,895 m
Plocha křídla:
Wing Area:
37,69 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
35,02 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši / Hispano Suiza Hi kapalinou chlazený vidlicový osmiválec o vzletovém výkonu 250 kW (340 k) a 221 kW (300 k) v h= 1 000 m.
Vrtule dřevěná dvoulistá s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 2 600 mm
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
349 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
221 km/h v 1000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
? min do ? m
Operační dostup:
Service Ceiling:
6100 m
Dolet:
Range:
? km
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem
1x pohyblivý zdvojený kulomet Vickers ráže 7,7 mm pro obranu zadní polosféry
Pumový náklad: 3x 30 kg.
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
一〇式舰上侦察机 - Námořní palubní průzkumný letoun typ 10-2
Spojenecké kódové jméno: nepřiděleno
Letová vytrvalost: 3,75 h


- 2MR2 typ 10-2.
- Největším rozdílem bylo aerodynamické zjemnění, to bylo možné díky montáži chladičů typu Lamblin pod trup.
- Příď letounu byla zakulacena a díky tomu se zlepšil výhled z kabiny.
- Letouny operovaly v roce 1932 z paluby letadlové lodě Hosho - Šanghajský incident
- Označení 2MR2 se v roce 1928 změnilo na C1M2
Zdroje:
Sources:
Robert C. Mikesh and Shorzoe Abe, Japanese Aircraft 1910-1941, Naval Institute Press Annapolis, Maryland 21402, 1990, ISBN: 1-155750-563-2
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
https://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
https://kotov.ld.infoseek.co.jp/c1m.htm
users.skynet.be
archiv autora

URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR2-typ-10-2-C1M2-t86314#319852Verze : 0
MOD
Konečně fotografie zaslal mi ji můj dlouholetý kamarád Mr. Tadeo Toda - Ichikawa-Chiba, Japan.
Micubiši 2MR2 typ 10-2 (C1M2) -


Micubiši 2MR2 typ 10-2 (C1M2) -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR2-typ-10-2-C1M2-t86314#190153Verze : 1
MOD
Zde je obrázek modernější verze s chladiči Lamblin a novějším tvarem SOP.
Staženo ze serveru: www.modelbud.pl
Micubiši 2MR2 typ 10-2 (C1M2) -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-2MR2-typ-10-2-C1M2-t86314#122933Verze : 0
MOD