Micubiši 1MF3B

Mitsubishi 1MF3B / 三菱 一〇式二号艦上戦闘機 [1MF3B]
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF3B Mitsubishi 1MF3B
Originální název:
Original Name:
「1MF3B」
Kategorie:
Category:
stíhací-bombardovací letoun fighter-bomber aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1926-DD.MM.1928 Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1926-DD.MM.1928
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
neznámý počet / unknown
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
772 kg 1702 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1135 kg 2502 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1290 kg 2844 lb
Rozpětí:
Wingspan:
8,840 m 29ft
Délka:
Length:
6,880 m 22ft 7in
Výška:
Height:
2,950 m 9ft 8,15in
Plocha křídla:
Wing Area:
28,89 m2 310.97 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
39,29 kg/m2 8.05 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Micubiši Hi (Hispano Suiza 8F), kapalinou chlazený řadový omiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 662 mm
Mitsubishi Hi (Hispano Suiza 8F), eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving a two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 8 ft 8 in
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
225 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
226 km/h v 2100 m 140 mph in 6890 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
192 km/h v 1500 m 119.3 mph in 4921 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
7,2 m/s 1417.3 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
4,6 min do 2000 m 4,6 min to 6562 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
6000 m 19685 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,69 mm nad motorem.
Pumový náklad: 2x 40 kg bomba.
Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Bomb load: Up to 176 lbs bombs (two 88 lb bombs)
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
Letová vytrvalost: 2,50 h


- Palubní stíhač Type 10-2 byl upraven pro bombardovací úkoly
- Za typové označení bylo přidáno písmeno B (bomber)
Endurance: 2 hours 30 minutes
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
www.aviastar.org
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
http://smmlonline.com/articles/hosho/hosho.html
http://www.j-aircraft.com/drawings/johan/1mf.htm
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF3B-t86240#319423 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více