Micubiši 1MF2

Mitsubishi 1MF2 / 一〇式艦上戦闘機[1MF2]
     
Název:
Name:
Micubiši 1MF2 Mitsubishi 1MF2
Originální název:
Original Name:
一〇式艦上戦闘機
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.192R-DD.MM.192R Mitsubishi Internal Combustion Engine Manufacturing Co., Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.192R-DD.MM.192R
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
1
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1926 ?
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOBAR - standardní vzlet, přistání s pomocí brzdících lan CTOBAR - conventional take-off but arested recovery
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
dvouplošník biplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
pevný fixed
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
790 kg 1742 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
1140 kg 2513 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
1290 kg 2844 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,300 m 30ft 6,1in
Délka:
Length:
6,710 m 22ft 0,2in
Výška:
Height:
2,950 m 9ft 8,15in
Plocha křídla:
Wing Area:
27,62 m2 297.3 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
41,27 kg/m2 8.45 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový piston
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Hispano Suiza 8F, kapalinou chlazený řadový osmiválec o vzletovém výkonu 221 kW (300 k)
Vrtule dvoulistá dřevěná o průměru 2 743 mm
Hispano Suiza 8F, eight-cylinder water-cooled Vee engine at 296 hp for take-off,
driving a two-bladed wooden fixed-pitch propeller of the diam. 9 ft.
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
255 l 56 UK gallons
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
237 km/h v 2000 m 147.3 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
200 km/h v 1500 m 124.3 mph in 4921 ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s ? ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
10,0 min do 3000 m 10,0 min to 9843 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
7000 m 22966 ft
Dolet:
Range:
? km ? mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
? km ? mi
Výzbroj:
Armament:
2x pevný kulomet Vickers ráže 7,7 mm nad motorem. Two fixed forward-firing 0.303 Vickers machine-guns in the upper fuselage decking.
Uživatelské státy:
User States:
- -
Poznámka:
Note:
一〇式艦上戦闘機 - experimentální námořní palubní stíhač Typ 10-1


- Jednalo se o prototyp s chladiči kapaliny typu Lamblin a upravenými křidélky na horní ploše.


- Letová vytrvalost: 2,58 h
一〇式艦上戦闘機 - Navy designation Type 10-1.


- Experimental prototype with two bay wing with Lamblin radiators under nose replacing original car-type radiators.


Endurance: 2 hours 35 minutes
Zdroje:
Sources:
Robert Mikesh, Japanese Aircraft 1910-1941 US Naval Institute Press, rok 1990, ISBN:10-1557505632
Tadashi Nozawa, Encyclopedia of Japanese Aircraft 1900-1945. Vol.1. Mitsubishi Aircraft, Shuppan-Kyodo 1981
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945, díl 1., Lampart, rok 2000, ISBN: 83-86776-50-1
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF2-t86239#319419 Verze : 0
http://www.airwar.ru/enc/fww1/1mf.html

Micubiši 1MF2 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-1MF2-t86239#576429 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více