Main Menu
User Menu

Hiro typ 91

九一式五〇〇馬力発動機

     
Název:
Name:
Hiro typ 91
Originální název:
Original Name:
九一式五〇〇馬力発動機
Kategorie:
Category:
vidlicový motor
Výrobce:
Producer:
広海軍工廠 - Hiro Kaigun Kosho, at Kure, Hiroshima prefecture
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1933-DD.MM.1933
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
?
Prototyp vyroben:
Prototype Built:
DD.MM.1931
Použití:
Use:
Aichi E10A1
Aichi E11A1
Hiro H4H
Kawanishi E7K1
Yokosuka B3Y1
Mitsubishi Ka-9
Technické údaje:
Technical Data:
 
Počet válců:
Number of Cylinders:
12
Hmotnost:
Weight:
440 kg
Celková délka:
Overall Length:
? mm
Celková šířka / Průměr:
Overall Width / Diameter:
? mm
Celková výška:
Overall Height:
? mm
Vrtání:
Bore:
135 mm
Zdvih:
Stroke:
160 mm
Zdvihový objem:
Swept Volume: (l/cu in)
27,5 l
Palivo:
Fuel:
Benzín s oktanovým číslem 87.
Příprava palivové směsi:
Carburation or Injection:
Dva karburátory typu Zenith 60J a Zenith 60DJ
Kompresní poměr:
Compression Ratio:
6,0 : 1
Plnění válců:
Mixture Charging:
atmosferické plnění
Chlazení:
Cooling:
Kapalinové chlazení.
Výkony:
Performance:
 
Výkon:
Power:
456 kW při ? ot/min
Poznámka:
Note:
Výkony:
Vzletový - 456 kW (620 k)
Trvalý výkon - 382 kW (520 k) v h= 1 000 m.


Motor měl válce motoru uspořádány do písmene W - tři řady válců po čtyřech v každé řadě.


Tento motor byl dílem japonských konstruktérů z námořního arzenálu v Hiru, základem však byl francouzský motor Lorraine-Dietrich 12Eb Courlis.
V roce 1933 došlo k instalaci kompresoru, tím se zlepšila výškovost motoru a zároveň vzrostl jeho výkon. Po této úpravě odpovídal zhruba motoru Lorraine-Dietrich 12F Courlis.
Zdroje:
Sources:
https://ja.wikipedia.org
URL : https://www.valka.cz/Hiro-typ-91-t85935#317906Verze : 0
MOD