Název: Name: | Micubiši Ha-112-II Ru (armádní motor typ 4) | Mitsubishi Ha-112-II Ru (Army Type 4) |
Originální název: Original Name: | 三菱 ハ112-IIル (4式) | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | radial engine |
Výrobce: Producer: | 三菱重工業株式会社 - Mitsubishi Jūkōgyō Kabushiki-Kaisha, Kobe | |
Období výroby: Production Period: | DD.02.1945-DD.08.1945 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Velmi malé množství / Just a few engines | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.RRRR | |
Použití: Use: | Kawasaki Ki-100-II, Kawasaki Ki-102a a Kawasaki Ki-102c | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 14 | |
Hmotnost: Weight: | 675 kg | 1488 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1660 mm | 5ft 5,34in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1218 mm | 3ft 11,95in |
Celková výška: Overall Height: | - mm | - |
Vrtání: Bore: | 140 mm | 5,51in |
Zdvih: Stroke: | 150 mm | 5,91in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 32,34 l | 1973.51 cu in |
Palivo: Fuel: | benzín a oktanovým číslem 100 | gasoline octane number 100 |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | přímý vstřik | Fuel injektion |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 7,0 : 1 | 7,0 : 1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování turbokompresorem Ru-102 | Supercharger: turbocharger Ru-102 |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 1103 kW při 2600 ot/min | 1479.1 bhp at 2600 rpm |
Poznámka: Note: | Výkon motoru: vzletový: 1 103 kW (1 500 k) při 2 600 ot/min, bojový: 993 kW (1 350 k) v h= 2 000 m při 2 600 ot/min, 1 008 kW (1 370 k) v h= 7 700 m při 2 600 ot/min a 912 kW (1 240 k) v h= 11 000 m při 2 600 ot/min. Ventilový rozvod OHV, jeden sací a jeden výfukový ventil v každé hlavě válce. Námořní letectvo tento motor označovalo Micubiši Kinsei 62Ru MK8? | Power output: 1,479 hp at 2,600 rpm for take-off combat power: 1,332 hp at 6,562 ft at 2,600 rpm, 1,351 hp at 25,262 ft at 2,600 rpm, 1,223 hp at 36,089 ft at 2,600 rpm. Valvetrain: Overhead valve, one inlet and one exhaust valve per cylinder, pushrod operated. The engine was adopted by Japanese Navy so it got designation Mitsubishi Kinsei 62Ru or MK8?. |
Zdroje: Sources: | Matsuoka Hisamitsu and Nakanishi Masayoshi, The History of Mitsubishi Aero Engines 1915-1945, Miki Press, Japan, 2005, ISBN 4-89522-461-9. pwencycl.kgbudge.com http://ja.wikipedia.org/wiki archiv autora |