Main Menu
User Menu

Micubiši Ka-15

Mitsubishi Ka-1 (3rd, 7th, 10th, 12th and 21st prototype) / 九 15 (3, 7, 10, 12, a 21)

     
Název:
Name:
Micubiši Ka-15
Originální název:
Original Name:
九 15
Kategorie:
Category:
bombardovací letoun
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1935-DD.MM.1936 Mitsubishi Heavy Industries, Ltd., Nagoya /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1935-DD.MM.1936
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
5 z celkových 21 (prototypy 3, 7, 10, 12 a 21)
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.1935
Osádka:
Crew:
5
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4466 kg
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
7350 kg
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
? kg
Rozpětí:
Wingspan:
25,000 m
Délka:
Length:
16,000 m
Výška:
Height:
3,750 m
Plocha křídla:
Wing Area:
75,00 m2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
98,00 kg/m2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
pístový
Počet motorů:
Number of engines:
2
Typ:
Type:
Micubiši Kinsei 2 o vzletovém výkonu 610 kW (830 k) při 2 300 ot/min, výkon 500 kW (680 k) v h= 1 500 m
Vrtule čtyřlistá MW 126 s pevným úhlem náběhu vrtulových listů o průměru 3 180 mm
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
3 805 + 430 l
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
323 km/h v 1000 m
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
? m/s
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
9,74 min do 3000 m
Operační dostup:
Service Ceiling:
6395 m
Dolet:
Range:
2867 km
Maximální dolet:
Maximum Range:
4582 km
Výzbroj:
Armament:
3x pohyblivý kulomet Type 92 ráže 7,7 mm
kulomety byl ve třech výsuvných věžičkách, dvě na hřbetě a jedna pod trupem.
1x torpédo o hmotnosti do 800 kg nebo pumy 1x 500 kg nebo 2x 250 kg nebo 12x 60 kg
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
TTD se vztahují pouze na prototypy č. 3, 7, 10, 12 a 21
Zdroje:
Sources:
Rene J. Francillon Ph.D, Japanese Aircraft of the Pacific War; Naval Institute Press, Annapolis, rok 1979.
William Green, Famous Bombers of the Second World War, Second Series; Hanover House, Garden City, NY; rok 1960.
Tadeusz Januszewski a Kryzysztof Zalewski, Japońskie samoloty marynarski 1912-1945 tiel 2, Lampart, rok 2000, ISBN 83-86776-00-05
Famous Airplanes Of The World, No. 91, Type 96 Attack Bomber, BUNRINDO Co., Ltd., ISBN4-89319-089-X
www.historyofwar.org
https://www.combinedfleet.com/ijna/g3m.htm
https://www.go2war2.nl/artikel/531
www.warbirdsresourcegroup.org
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_G3M
www.aviastar.org
www.aircraftresourcecenter.com
archiv autora
URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ka-15-t84769#312338Verze : 0
MOD
Náčrtek - pohled z boku na 3. a 8. prototyp
s motory Kinsei 2
Zdroj uveden výše
Micubiši Ka-15 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ka-15-t84769#312351Verze : 0
MOD
Prosinec 1937. Na fotografii jsou všechna provedení prototypů. V popředí prototyp s řadovými motory Hiro, druhý prototyp s hvězdicovými motory Kinsei 2 a třetí prototyp odlišující se kabinou (8. nebo 11.)
Zdroj uvednen v prvním příspěvku.
Micubiši Ka-15 -


URL : https://www.valka.cz/Micubisi-Ka-15-t84769#312352Verze : 0
MOD