Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-19SU | Mikoyan-Gurevich MiG-19SU |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-19СУ | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | fighter aeroplane |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1956-DD.MM.1956 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva DD.MM.1956-DD.MM.1957 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1956-DD.MM.1957 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | Zavod 155: 2 konverze MiG-19S Zavod 21: 4 konverze MiG-19S | |
První vzlet: Maiden Flight: | 30.11.1956 | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | CTOL - conventional take-off and landing |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | monoplane |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | conventional |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | retractable |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | wheels |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | ? lb |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | ? lb |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 9000 kg | 19842 lb |
Rozpětí: Wingspan: | 9,00 m | 29ft 6,32in |
Délka: Length: | 12,54 m | 41ft 1,69in |
Výška: Height: | 3,88 m | 12ft 8,75in |
Plocha křídla: Wing Area: | 25,16 m2 | 270.82 ft2 |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | ? lb/ft2 |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový+raketový | turbojet+rocket |
Počet motorů: Number of Engines: | 3 | |
Typ: Type: | 2x proudový motor Tumanskij RD-9BM o tahu 25,5 kN / 31,87 kN s přídavným spalováním 1x raketový motor Sevrukov S3-20M o tahu 29,42 kN | 2x Tumansky RD-9BM, thrust 5732 lb / 7165 lb with afterburner 1x Sevrukov S3-20M rocket engine, thrust 6614 lb |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | ? 2x 760 l přídavná nádrž | ? 2x 760 l přídavná nádrž |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1800 km/h v 20000 m | 1118.5 mph in 65617 ft |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | ? mph in ? ft |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | ? ft/min |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 7,5 min do 14000 m | 7,5 min to 45932 ft |
Operační dostup: Service Ceiling: | 23000 m | 75459 ft |
Dolet: Range: | ? km | ? mi |
Maximální dolet: Maximum Range: | 800 km | 497.1 mi |
Výzbroj: Armament: | 2x kanon NR-30 ráže 30 mm v kořeni křídla, 50 nábojů každý | 2x 30 mm NR-30 cannon in the wing roots, 50 rounds each |
Uživatelské státy: User States: | - | - |
Poznámka: Note: | SM-50, prototypy výškové přepadové stíhačky, vycházející z MiG-19S. Pod trupem mají zavěšen urychlovací blok U-19 s raketovým motorem S3-20M. | - |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-19: The Soviet Union's First Supersonic Jet Fighter. Midland Publishing, Hinckley 2003. ISBN 1-85780-149-0. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk; Hornát, Jiří; Skala, Stanislav. Ilustrovaná historie letectví, Bristol Beaufighter/Mikojan Gurjevič MiG-19/Letov Š-328. Naše vojsko, Praha 1991. ISBN 80-206-0203-8. ruslet.webnode.cz |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |