Praga A 150
Automobil byl vyvinut v Mladé Boleslavi v roce 1939 jako Škoda 150. (Vyrobeno cca 180 ks).
Po válce se výroba přesunula do automobilky Aero a bylo vyráběn jako Aero 150 (do r. 1947).
V rámci reorganizací a v automobilovém průmyslu byla výrobu předána do závodu Praga.
Tam se vyráběl s ozn. Praga A 150 a sloužil i v ČSLA.
TTD:
Motor : Aero 150 - 4 válec vodou chlazený, s rozvodem OHV
Objem : 2090 ccm
Výkon : 38,8 kW (52 HP)
Spotřeba paliva: 16 l / 100 km
Max. rychlost : 80 km / hod.
Zdroj : www.praga.cz
Vlastní poznámky z motoristikých časopisů a veterán klubů)
***
Tento lehký nákladní automobil se používal mj. u 5. roty LZP v Žatci v r. 1953.
Zdroj: "11. letecká základna a její předchůdci" - Svět křídel 2008
Automobil byl vyvinut v Mladé Boleslavi v roce 1939 jako Škoda 150. (Vyrobeno cca 180 ks).
Po válce se výroba přesunula do automobilky Aero a bylo vyráběn jako Aero 150 (do r. 1947).
V rámci reorganizací a v automobilovém průmyslu byla výrobu předána do závodu Praga.
Tam se vyráběl s ozn. Praga A 150 a sloužil i v ČSLA.
TTD:
Motor : Aero 150 - 4 válec vodou chlazený, s rozvodem OHV
Objem : 2090 ccm
Výkon : 38,8 kW (52 HP)
Spotřeba paliva: 16 l / 100 km
Max. rychlost : 80 km / hod.
Zdroj : www.praga.cz
Vlastní poznámky z motoristikých časopisů a veterán klubů)
***
Tento lehký nákladní automobil se používal mj. u 5. roty LZP v Žatci v r. 1953.
Zdroj: "11. letecká základna a její předchůdci" - Svět křídel 2008