Sanitní automobil Škoda 256B
Rok výroby 1939 - 1947
Charakteristika užitkový automobil s pohonem zadních kol
Motor: „Super“ čtyřdobý, kapalinou chlazený, zážehový šestiválec OHV, umístěný podél za přední nápravou
Zdvihový objem 3137 ccm
Výkon: 58,8 kW (80 k)
Převodové ústrojí: převodovka v bloku s motorem, pohon zadní nápravy spojovacím hřídelem
Podvozek: rám žebřinový, nýtovaný z ocelových U-profilů
Hmotnost: užitečná 2500 kg
Max. rychlost: 75 až 80 km/h,
Karoserie: užitkové nástavby smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely karoserie
V nástavbě "sanitní" bylo možné přepravovat až 8 osob.
Zdroj: kani.plivnik.cz
Rok výroby 1939 - 1947
Charakteristika užitkový automobil s pohonem zadních kol
Motor: „Super“ čtyřdobý, kapalinou chlazený, zážehový šestiválec OHV, umístěný podél za přední nápravou
Zdvihový objem 3137 ccm
Výkon: 58,8 kW (80 k)
Převodové ústrojí: převodovka v bloku s motorem, pohon zadní nápravy spojovacím hřídelem
Podvozek: rám žebřinový, nýtovaný z ocelových U-profilů
Hmotnost: užitečná 2500 kg
Max. rychlost: 75 až 80 km/h,
Karoserie: užitkové nástavby smíšené konstrukce s dřevěnou kostrou a plechovými panely karoserie
V nástavbě "sanitní" bylo možné přepravovat až 8 osob.
Zdroj: kani.plivnik.cz