Název: Name: | Nakadžima Ha-20b | Nakajima Ha-20b |
Originální název: Original Name: | 中島 ハ20乙 | |
Kategorie: Category: | hvězdicový motor | radial engine |
Výrobce: Producer: | 中島飛行機株式会社, Nakajima Hikōki Kabushiki Kaisha, Musashi | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1937-DD.MM.RRRR | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | ? (nevelké množství) | |
Prototyp vyroben: Prototype Built: | DD.MM.1925 Bristol Mercury | |
Použití: Use: | první prototypy Ki-45 | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Počet válců: Number of Cylinders: | 9 | |
Hmotnost: Weight: | 444,5 kg | 980 lb |
Celková délka: Overall Length: | 1194 mm | 3ft 11in |
Celková šířka / Průměr: Overall Width / Diameter: | 1307 mm | 4ft 3,5in |
Celková výška: Overall Height: | - mm | - |
Vrtání: Bore: | 146,0 mm | 5,75in |
Zdvih: Stroke: | 165,0 mm | 6,5in |
Zdvihový objem: Swept Volume: (l/cu in) | 24.89 l | 1519 cu in |
Palivo: Fuel: | benzin s oktanovým číslem 87 | 87-octane gasoline |
Příprava palivové směsi: Carburation or Injection: | Karburátor Nakadžima-Claudel-Hobson s automatickou kontrolou plnění a bohatosti směsi | Claudel-Hobson carburetor with automatic boost and mixture control |
Kompresní poměr: Compression Ratio: | 6,1:1 | 6,1:1 |
Plnění válců: Mixture Charging: | Přeplňování jednorychlostním jednostupňovým odstředivým kompresorem | Single-speed single-stage centrifugal type supercharger |
Chlazení: Cooling: | vzduchem | air-cooled |
Výkony: Performance: | ||
Výkon: Power: | 626 kW při 2650 ot/min | 840 bhp at 2650 rpm |
Poznámka: Note: | Licenční výroba Bristolu Mercury VIII. Japonský motor nedosahoval požadované výkonosti. Vzletový výkon: 544,4 kW při 2 750 ot/min maximální výkon v h= 4 267 m1) Motor byl vybaven reduktorem. | Rated at 730 hp at 2,750 rpm for take-off. maximum at 14,000 ft1) Reduction gear: Farman epicyclic gearing. |
Zdroje: Sources: | www.worldlingo.com www.oldengine.org archiv autora |