Název: Name: | Mikojan-Gurevič MiG-17AS | |
Originální název: Original Name: | Микоян-Гуревич МиГ-17АС | |
Kategorie: Category: | stíhací-bombardovací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1954-DD.MM.195R Tbiliský letecký závod č. 31 G. Dimitrova, Tbilisi / DD.MM.1954-DD.MM.195R Komsomolskoamurský letecký závod č. 126, Komsomolsk na Amuru / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1954-DD.MM.195R | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 170 konverzí MiG-17/MiG-17F | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.MM.RRRR | |
Osádka: Crew: | 1 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | ? kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | ? kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | ? kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 9,63 m | |
Délka: Length: | 11,09 m | |
Výška: Height: | 3,80 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 22,60 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | jednoproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 1 | |
Typ: Type: | Klimov VK-1 o tahu 26,48 kN nebo Klimov VK-1F o tahu 22,5 kN / 33,8 kN s přídavným spalováním | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1415 l 2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 1046 km/h v 5000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | ? km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 2,75 min do 5000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 14400 m | |
Dolet: Range: | 700 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | ? km | |
Výzbroj: Armament: | 1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů 2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý 2x neřízená raketa ARS-212 Ovod ráže 212 mm | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - výkony platí pro prototyp SI-21 s podvěšenými raketami | |
Zdroje: Sources: | Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1. Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1. ruslet.webnode.cz |
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17AS-t80643#295442Verze : 1
https://www.airwar.ru/enc/fighter/mig17ib.html
aviadejavu.ru
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-17AS |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Mikojan-Gurevič MiG-17AS |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Závěsníky mohly být umístěny i na vnější straně křídla, před střelbou musely být odhozeny nádrže.
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17AS-t80643#565494Verze : 0
Aubi
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.