Mikojan-Gurevič MiG-17P [kód NATO: Fresco-B]

Mikoyan-Gurevich MiG-17P
Микоян-Гуревич МиГ-17П
     
Název:
Name:
Mikojan-Gurevič MiG-17P Mikoyan-Gurevich MiG-17P
Originální název:
Original Name:
Микоян-Гуревич МиГ-17П
Kategorie:
Category:
stíhací letoun fighter aeroplane
Výrobce:
Producer:
DD.MM.1952-DD.MM.1952 Moskevský letecký závod č. 155, Moskva /
DD.MM.1952-DD.MM.1954 Gorkovský letecký závod č. 21 Ordžonikidzeho, Gorkij /
Období výroby:
Production Period:
DD.MM.1952-DD.MM.1954
Vyrobeno kusů:
Number of Produced:
Zavod 155: 2 konverze
Zavod 21: 228
První vzlet:
Maiden Flight:
DD.MM.RRRR
Osádka:
Crew:
1
Základní charakteristika:
Basic Characteristics:
 
Vzlet a přistání:
Take-off and Landing:
CTOL - konvenční vzlet a přistání CTOL - conventional take-off and landing
Uspořádání křídla:
Arrangement of Wing:
jednoplošník monoplane
Uspořádání letounu:
Aircraft Concept:
klasické conventional
Podvozek:
Undercarriage:
zatahovací retractable
Přistávací zařízení:
Landing Gear:
kola wheels
Technické údaje:
Technical Data:
 
Hmotnost prázdného letounu:
Empty Weight:
4151 kg 9151 lb
Vzletová hmotnost:
Take-off Weight:
5550 kg 12236 lb
Maximální vzletová hmotnost:
Maximum Take-off Weight:
6280 kg 13845 lb
Rozpětí:
Wingspan:
9,63 m 31ft 7,12in
Délka:
Length:
11,36 m 37ft 3,24in
Výška:
Height:
3,80 m 12ft 5,61in
Plocha křídla:
Wing Area:
22,60 m2 243.26 ft2
Plošné zatížení:
Wing Loading:
245,6 kg/m2 50.3 lb/ft2
Pohon:
Propulsion:
 
Kategorie:
Category:
jednoproudový turbojet
Počet motorů:
Number of Engines:
1
Typ:
Type:
Klimov VK-1A o tahu 26,87 kN Klimov VK-1A, thrust 6041 lb
Objem palivových nádrží:
Fuel Tank Capacity:
1415 l
2x 400 nebo 600 l přídavná nádrž
311 Imp gal / 374 US gal
2x 88 or 132 Imp gal (106 or 159 US gal) drop tank
Výkony:
Performance:
 
Maximální rychlost:
Maximum Speed:
1094 km/h v 2000 m 679.8 mph in 6562 ft
Cestovní rychlost:
Cruise Speed:
? km/h v ? m ? mph in ? ft
Rychlost stoupání:
Climb Rate:
23,8 m/s 4685 ft/min
Čas výstupu na výšku:
Time to Climb to:
6,6 min do 10000 m 6,6 min to 32808 ft
Operační dostup:
Service Ceiling:
14500 m 47572 ft
Dolet:
Range:
1290 km 801.6 mi
Maximální dolet:
Maximum Range:
1900 km 1180.6 mi
Výzbroj:
Armament:
2-3x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80-100 nábojů každý, nebo
1x kanon N-37D ráže 37 mm, 40 nábojů a
2x kanon NR-23 ráže 23 mm, 80 nábojů každý


2x 100kg nebo 250kg puma
2-3x 23 mm NR-23 cannon, 80-100 rounds each, or
1x 37 mm N-37D cannon, 40 rounds and
2x 23 mm NR-23 cannon, 80 rounds each


2x 221 lb or 551 lb bomb
Uživatelské státy:
User States:
Poznámka:
Note:
- -
Zdroje:
Sources:
Gordon, Yefim. Mikoyan-Gurevich MiG-17: The Soviet Union's Jet Fighter of the Fifties. Midland Publishing, Hinckley 2002. ISBN 1-85780-107-1.
Якубович, Николай. Первые сверхзвуковые истребители Миг-17 и МеГ-19. Яуза, Москва 2014. ISBN 978-5-699-70410-1.
Vraný, Jiří; Hurt, Zdeněk. Ilustrovaná historie letectví, Mikojan MiG 17/Hawker Hurricane Mk.I./Spad VII, XII, XIII. Naše vojsko, Praha 1989. ISBN 80-206-0125-2.
ruslet.webnode.cz
URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17P-kod-NATO-Fresco-B-t80614#295359 Verze : 2
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig17sp6.html

Mikojan-Gurevič MiG-17P [kód NATO: Fresco-B] -


Mikojan-Gurevič MiG-17P [kód NATO: Fresco-B] -


URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17P-kod-NATO-Fresco-B-t80614#565351 Verze : 0
MiG-17P ("modrá 41") z výzbroje 689. stíhacího leteckého pluku, polovina šedesátých let.


Mikoyan MiG-17P Side view by Basil Zolotov
Mikojan-Gurevič MiG-17P [kód NATO: Fresco-B] - Source : http://basilzolotov.com

Source : http://basilzolotov.com

Web autora : http://basilzolotov.com

URL : https://www.valka.cz/Mikojan-Gurevic-MiG-17P-kod-NATO-Fresco-B-t80614#590114 Verze : 0
Diskusní příspěvek Faktografický příspěvek
Přílohy


Přidejte se k nám

Věříme, že mezi Vámi jsou lidé s různými zájmy a zkušenostmi, kteří by mohli přispět svými znalostmi a nápady. Pokud máte rádi vojenskou historii a máte zkušenosti s historickým výzkumem, psaním článků, editací textů, moderováním, tvorbou obrázků, grafiky nebo videí, nebo prostě jen máte chuť se zapojit do našeho unikátního systému, můžete se k nám připojit a pomoci nám vytvářet obsah, který bude zajímavý a přínosný pro ostatní čtenáře.

Zjistit více