Radiostanice R-834 * R-834U * R-834S
- V sedmdesátých letech se začalo i v čs. letectvu přecházet na kmitočtové pásmo v rozsahu 220 – 390 (400) MHz a označené jako II. letecké pásmo ( 2. LP/UKV).
Radiostanice byly dodávány jako "převozní verze" R-834U, což bylo provedení "v 19 přepravních bednách"
nebo V provedení s označením R-834S , "stacionární".
V soupravě byla 1 UKV radiostanice na bázi R-803
Výkon se zesilovačem až 800 W.
Napájení 3x 220/380V, 50 Hz
Například elektrocentrála ESB-12-VS
Příkon 11 kVA
*****
Mobilní radiostanice
R-834 byly montovány do skříňových nástaveb KUNG na podvozky automobilů ZiL-157, zdrojová elektrocentrála ESB-12-VS byla na jednoosém přívěsu 1-P-1,5
Později byl ¨pro mobilní verze používan podvozek nákladního automobilu ZiL-131,
V čs. letectvu byly používány R-834 v zástavbě skříňových
automobilů Praga V3S s označením R-834ČS.
www.museum.radioscanner.ru
- V sedmdesátých letech se začalo i v čs. letectvu přecházet na kmitočtové pásmo v rozsahu 220 – 390 (400) MHz a označené jako II. letecké pásmo ( 2. LP/UKV).
Radiostanice byly dodávány jako "převozní verze" R-834U, což bylo provedení "v 19 přepravních bednách"
nebo V provedení s označením R-834S , "stacionární".
V soupravě byla 1 UKV radiostanice na bázi R-803
Výkon se zesilovačem až 800 W.
Napájení 3x 220/380V, 50 Hz
Například elektrocentrála ESB-12-VS
Příkon 11 kVA
*****
Mobilní radiostanice
R-834 byly montovány do skříňových nástaveb KUNG na podvozky automobilů ZiL-157, zdrojová elektrocentrála ESB-12-VS byla na jednoosém přívěsu 1-P-1,5
Později byl ¨pro mobilní verze používan podvozek nákladního automobilu ZiL-131,
V čs. letectvu byly používány R-834 v zástavbě skříňových
automobilů Praga V3S s označením R-834ČS.