T-25
V rokoch 1929/30 bol spoločne s projekčnými prácami na neskoršom sériovom type T-17 a jeho vývojových následníkov T-21, T-22, T-23 vytvorený i vývojový projekt dvojmiestnej tankety nesúcej označenie T-25. Známe sú údaje o plánovanom motore, ktorým mal byť dvojvalec, chladený vzduchom s horizontálne uloženými valcami. Jeho výkon sa mal pohybovať na úrovni 30 k. Hmotnosť stroja mal dosiahnúť 2 tony, plánovaná maximálna rýchlosť bola 35 km/hod. Pancierovanie malo mať hrúbku 4 - 10 mm.
*zdroj :
Aleksander Čubačin - Tanketka T-27 i mašiny na jej baze, séria Bronětankovyj muzej, Moskva 2005
V rokoch 1929/30 bol spoločne s projekčnými prácami na neskoršom sériovom type T-17 a jeho vývojových následníkov T-21, T-22, T-23 vytvorený i vývojový projekt dvojmiestnej tankety nesúcej označenie T-25. Známe sú údaje o plánovanom motore, ktorým mal byť dvojvalec, chladený vzduchom s horizontálne uloženými valcami. Jeho výkon sa mal pohybovať na úrovni 30 k. Hmotnosť stroja mal dosiahnúť 2 tony, plánovaná maximálna rýchlosť bola 35 km/hod. Pancierovanie malo mať hrúbku 4 - 10 mm.
*zdroj :
Aleksander Čubačin - Tanketka T-27 i mašiny na jej baze, séria Bronětankovyj muzej, Moskva 2005
Období | - |
Typ stroje | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Výrobní číslo | - |
Poznávací značka / evidenční číslo | - |
Taktické označení | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |