Martin B-10, B-12, B-14 - přehled verzí
XB-10 - první prototyp jednoplošného dvoumotorového bombardéru s částečně zatahovatelným podvozkem, zkušební označení XB-907 s motory SR-1820-E, po přestavbě s větším rozpětím, motory R-1820-19 a upravenou přídí XB-907A
YB-10 - zkušební série s motory R-1820-17 a zakritými kabinami, 14 ks
YB-10A - prototyp s přeplňovanými motory R-1820-31
B-10 - dva stroje s tímto označením objednány snad jako náhradní, není známo zda byly opravdu postaveny
B-10B - hlavní sériová verze, motory R-1820-33, 103 ks
B-10M - B-10B upravené pro vlekání terčů
YB-12 - zkušební série s motory R-1690, 7 ks
B-12A - série se zvětšenou zásobou paliva, 25 ks
B-12AM - označení pro stroje vybavené plovákovým podvozkem
XB-13 - prototyp s motorem R-1860, zrušen před zahájením stavby
XB-14 - prototyp s motorem R-1830
A-15 - navrhovaná bitevní varianta s motory R-1830
YO-45 - YB-10 krátce testovaný jako rychlý pozorovací letoun
139W - exportní verze, s motory R-1830:
- 139WA - 40 ks pro Argentinu, 13 139WAN pro námořnictvo s motory R-1820-G2 a 27 139WAN pro armádu s motory R-1820-G3
- 139WC - 6 ks pro Čínu, motory R-1820-G3
- 139WS - 6 ks pro Siam, motory R-1820-G3
- 139WT - 20 ks pro Turecko, motory
- 139WH-1 - 13 ks pro Nizozemskou východní Indii,
- 139WH-2 - 26 ks pro Nizozemskou východní Indii, motory R-1820-G3
166 - také 139WH-3, motory R-1820-G5 nebo R-1820-G105A, přepracovaná kabina
Zdroj:
http://www.aerofiles.com/_martin.html
www.americancombatplanes.com