Název: Name: | Messerschmitt Bf 110 C-1 | |
Originální název: Original Name: | Messerschmitt Bf 110 C-1 | |
Kategorie: Category: | stíhací letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1939-DD.MM.1939 Messerschmitt GmbH, Regensburg / DD.MM.1939-DD.MM.1939 Gothaer Waggonfabrik AG, Gotha / DD.MM.1939-DD.MM.1939 Focke-Wulf Flugzeugbau AG, Bremen / DD.MM.1939-DD.MM.1939 Mühlenbau und Industrie AG, Braunschweig / | |
Období výroby: Production Period: | DD.01.1939-DD.09.1939 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 195 (W.Nr.: 943-986, 1344-1401, 1793-1822, 2045-2052, 2619-2636, 2801-2840): Messerschmitt: 102 Gothaer Waggonfabrik: 38 Focke-Wulf Flugzeugbau: 15 Mühlenbau und Industrie: 40 | |
První vzlet: Maiden Flight: | DD.12.1938 | |
Osádka: Crew: | 3 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 4885 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 6028 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 6750 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 16,20 m | |
Délka: Length: | 12,07 m | |
Výška: Height: | 4,12 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 38,4 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | ? kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | pístový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 2 | |
Typ: Type: | Daimler-Benz DB 601 A-1 - invertní do V (60°) - počet válců: 12 - maximální výkon: 809 kW (1100 PS) při 2400 ot/min (na úrovni mořské hladiny) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 1270 l | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 560 km/h v 7000 m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 490 km/h v 5000 m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | 11 m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | 10,2 min do 6000 m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | |
Dolet: Range: | 1095 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 1400 km | |
Výzbroj: Armament: | 2x 20mm kanón MG FF v přídi, každý 120 nábojů 4x 7,92mm kulomet MG 17 v přídi, každý 1000 nábojů 1x pohyblivý 7,92mm kulomet MG 15 v zadní kabině, 750 nábojů + Bf 110 C-1/B pumový závěsník ETC 500/IXb (1x SC 1000, 2x SC 500, 2x SD 500, 2x SC 250) Umbausätze: Bf 110 C-1/U1 - letoun pro vlekání kluzáků | |
Uživatelské státy: User States: | ||
Poznámka: Note: | - | |
Zdroje: Sources: | Ledwoch, J.: Messerschmitt Bf 110, Intermodel, 1994 Murawski, M.: Letadla Luftwaffe, část 2, Intermodel, 1997 Mackay, R.: Messerschmitt Bf 110, Crowood, 2000 Campbell, J. L.: Messerschmitt Bf 110 Zerstörer in Action, Squadron/Signal Publications, 1977 REVI 61 http://de.wikipedia.org/wiki/Bf_110 |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#282649Verze : 0
Vláďa
MOD
.
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u Stab. I/ZG 1. Stroj patřil důstojníkovi, jenž zastával funkci pobočníka velitele skupiny (Gruppenadjutant). Tuto funkci v daném období zastával Oblt. (npor.) Siegfried Wandam (budoucí eso s 10 sestřely). Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 110 C-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2NBB |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Těžké stíhací eskadry 1 [1939-1940] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR květen-červen 1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u Stab. I/ZG 1. Stroj patřil důstojníkovi, jenž zastával funkci pobočníka velitele skupiny (Gruppenadjutant). Tuto funkci v daném období zastával Oblt. (npor.) Siegfried Wandam (budoucí eso s 10 sestřely). Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#413312Verze : 0
Rad
MOD
.
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Stroj byl ztracen během bojů ve Francii. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 110 C-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2NEH |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Těžké stíhací eskadry 1 [1939-1940] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR květen-červen 1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Stroj byl ztracen během bojů ve Francii. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#413315Verze : 0
Rad
MOD
.
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Na kýlovce vyznačen jeden sestřel. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 110 C-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2NDH |
Jméno stroje | - |
Jednotka | I. skupina Těžké stíhací eskadry 1 [1939-1940] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR květen-červen 1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Na kýlovce vyznačen jeden sestřel. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#414322Verze : 0
Rad
MOD
.
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Stroj je pojmenován po dívce pilota. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
Období | Druhá světová válka [1939-1945] |
Výrobce | Messerschmitt |
Typ letounu | Messerschmitt Bf 110 C-1 |
Kamufláž | Standardní vojenská |
![]() ![]() ![]() |
|
Země | ![]() |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | 2NCH |
Jméno stroje | ILSE |
Jednotka | I. skupina Těžké stíhací eskadry 1 [1939-1940] |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR květen-červen 1940 |
Autor | Zbyněk Válka |
Velikost při 300 DPI | A4 |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | Zveřejněno s laskavým svolením autora |
Web autora | - |
Bf 110 C-1 operující v období květen-červen 1940 u 1./ZG 1. Stroj je pojmenován po dívce pilota. Letoun nesl standardní kamufláž Luftwaffe: na spodních plochách světle modrá (RLM 65), na horních plochách ostře lomená pole tmavé zelené (RLM 71) a černozelené (RLM 70).
Zveřejněno s laskavým svolením autora
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#413317Verze : 0
Rad
MOD
Vyzbrojený a natankovaný Bf 110 C-1 z výzbroje 2./ZG 76 čeká v podvečer 31. srpna 1939 na polním letišti na začátek německé kampaně proti Polsku.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#374885Verze : 1
Martin Smíšek
MOD
Žraločí Bf 110 C-1 z výzbroje 8./ZG 76 při operačním letu nad Francií, 1940.
Zdroj: viz výše
Zdroj: viz výše
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#374886Verze : 0
Martin Smíšek
MOD
Mělký chladič glykolu montovaný na Bf 110 C
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#384634Verze : 0
ICE
MOD
Rozdíl ve tvaru motorových gondol Bf 110 B-1 a Bf 110 C-1
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#384635Verze : 0
ICE
MOD
Nový tvar překrytu kabina používaný na verzích Bf 110 C-1 až Bf 110 F
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#384637Verze : 0
ICE
MOD
Tvar přídě a výzbroh používaná na Bf 110 C-1 až Bf 110 F
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Zdroj: Vojna v vozduche č.117 Bf 110
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Messerschmitt-Bf-110-C-1-t76814#384641Verze : 0
ICE
MOD
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.