Název: Name: | An-124 Ruslan | |
Originální název: Original Name: | Ан-124 Руслан | |
Kategorie: Category: | transportní letoun | |
Výrobce: Producer: | DD.MM.1982-DD.MM.2003 Kyjevské letecké výrobní sdružení, Kyjev / DD.MM.1984-DD.MM.2004 Uljanovský letecko-průmyslový komplex Ustinova, Uljanovsk / | |
Období výroby: Production Period: | DD.MM.1982-DD.MM.2004 | |
Vyrobeno kusů: Number of Produced: | 56 | |
První vzlet: Maiden Flight: | 26.12.1982 | |
Osádka: Crew: | 6 | |
Základní charakteristika: Basic Characteristics: | ||
Vzlet a přistání: Take-off and Landing: | CTOL - konvenční vzlet a přistání | |
Uspořádání křídla: Arrangement of Wing: | jednoplošník | |
Uspořádání letounu: Aircraft Concept: | klasické | |
Podvozek: Undercarriage: | zatahovací | |
Přistávací zařízení: Landing Gear: | kola | |
Technické údaje: Technical Data: | ||
Hmotnost prázdného letounu: Empty Weight: | 178400 kg | |
Vzletová hmotnost: Take-off Weight: | 365000 kg | |
Maximální vzletová hmotnost: Maximum Take-off Weight: | 392000 kg | |
Rozpětí: Wingspan: | 73,30 m | |
Délka: Length: | 69,10 m | |
Výška: Height: | 21,08 m | |
Plocha křídla: Wing Area: | 628 m2 | |
Plošné zatížení: Wing Loading: | 365 kg/m2 | |
Pohon: Propulsion: | ||
Kategorie: Category: | dvouproudový | |
Počet motorů: Number of Engines: | 4 | |
Typ: Type: | Lotarev (ZKMB Progress) D-18T (229,614 kN každý) | |
Objem palivových nádrží: Fuel Tank Capacity: | 212 740 kg | |
Výkony: Performance: | ||
Maximální rychlost: Maximum Speed: | 850 km/h v ? m | |
Cestovní rychlost: Cruise Speed: | 800 km/h v ? m | |
Rychlost stoupání: Climb Rate: | ? m/s | |
Čas výstupu na výšku: Time to Climb to: | ? min do ? m | |
Operační dostup: Service Ceiling: | 10000 m | |
Dolet: Range: | 10840 km | |
Maximální dolet: Maximum Range: | 15000 km | |
Výzbroj: Armament: | žádná | |
Uživatelské státy: User States: | civilní uživatelé: | |
Poznámka: Note: | kód NATO: Condor izdělije 400 Technické údaje platí pro verzi An-124-100. An-124-100 je civilní verze, je však často používána k převozu vojenské techniky. Oproti vojenské verzi má prodlouženou životnost ze 7 500 letových hodin na nejprve 15 000 a na 24 000 u dalších modernizací (např. 124-100M, 124-100M-150 aj.). Poměrně časté jsou například lety z pardubického letiště, odkud odváží (nebo přiváží) techniku AČR na různé zahraniční mise, případně různou techniku darovanou jiným státům (např. vrtulníky Mi-24 a Mi-17 do Afghánistánu). Motory ZKMB Progress jsou vylepšenou verzí původních motorů Lotarev. Tyto motory nyní splňují mezinárodní hlukové a emisní limity, narozdíl od svých předchůdců. Při použití přední rampy se přední podvozkové nohy sklápí vpřed a celý letoun si dokáže "kleknout", přičemž se z trupu vysunou vzpěry. | |
Zdroje: Sources: | https://www.aviastar-sp.ru/aviastar_en/index.htm www.airforce-technology.com www.antonov.com https://en.wikipedia.org/wiki/Antonov_An-124 www.aerospaceweb.org |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#320013Verze : 0
MART.in
MOD
Letoun An-124-100 Ruslan "RA-82025", výrobního čísla 19530502106/206, provozovaný u 224. letecké jednotky (224 летный отряд) se jménem Vladimír Fjodorov (Владимир Федоров).
Vyroben v roce 1988, dodán 1993.
Zdroj: https://www.airframes.org/fleet/ttf
Antonov An-124 Side view by Basil Zolotov
Source : https://basilzolotov.com
Vyroben v roce 1988, dodán 1993.
Zdroj: https://www.airframes.org/fleet/ttf
Antonov An-124 Side view by Basil Zolotov
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Source : https://basilzolotov.com
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#368529Verze : 1
MART.in
MOD
An-124-100 společnosti Volga-Dněpr na Pardubickém letišti.
23.12.2007
foto An-124-100
Další návštěva na pardubickém letišti 30.12.2007.
zdroj: vlastní archív
zdroj: vlastní archív
zdroj: vlastní archív
23.12.2007
foto An-124-100
Další návštěva na pardubickém letišti 30.12.2007.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
zdroj: vlastní archív
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
zdroj: vlastní archív
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
zdroj: vlastní archív
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#239083Verze : 0
MART.in
MOD
Zopar fotiek An-124-100 Ruslan, ukrajinskej spoločnosti Antonov a ruskej spoločnosti Volga - Dnepr.
zdroj: vlastné foto
zdroj: vlastné foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#250343Verze : 0
AN-124-100
Nakládanie a preprava Mi-17 v Ruslane.
zdroj: vlastné foto
Nakládanie a preprava Mi-17 v Ruslane.
zdroj: vlastné foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#250344Verze : 0
Dnešní návštěva v Pardubicích
An-124 ukrajinské společnosti Antonov Design Bureau, registrace UR-82009
6.12.2008 13:05
vlastní foto
An-124 ukrajinské společnosti Antonov Design Bureau, registrace UR-82009
6.12.2008 13:05
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#288388Verze : 0
MART.in
MOD
Antonov AN-124-100 Ruslan č. UR-82029, Schwechat 11/2007
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#294765Verze : 0
Janko PALIGA
MOD
kokpit stroje Antonov AN-124-100M-150 Ruslan
UR-82009
fotografie zveřejněny se svolením autora:
Andrej Ildza
https://brutusman.over.cz
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
UR-82009
fotografie zveřejněny se svolením autora:
Andrej Ildza
https://brutusman.over.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
autor: Andrej Ildza https://brutusman.over.cz
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#298553Verze : 0
MART.in
MOD
Tak ještě jedna pořádná zepředu a nádavkem jedna z boku.
Pardubické letiště (LKPD) 3.5.2009
vlastní foto
vlastní foto
Pardubické letiště (LKPD) 3.5.2009
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastní foto
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#311802Verze : 0
MART.in
MOD
Náklad na palubě se rozmisťuje pomocí dvou podélně se pohybujících jeřábů s nosností 10 000 kg-
zdroj: vlastne foto
vlastne foto
vlastne foto
zdroj: vlastne foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastne foto
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
vlastne foto
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#320040Verze : 0
Dvojice fotek z 22.7.2009 - LKPR (Praha Ruzyne)
An-124-100
An-124-100
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#321696Verze : 0
Admin
MOD
Pri použití prednej rampy sa predné podvozkové nohy nezasúvajú do trupu, ale sklápajú sa dopredu pred trup. Nedeje sa to pomocou hydrauliky, ale skrutkoveho prevodu.
zdroj: vlastné foto 8.6.2006
predný podvozok
zdroj: vlastné foto 8.6.2006
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | - |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | - |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
predný podvozok
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#359538Verze : 0
Několik výběrových fotek interiéru nákladního prostoru, více fotografií v této fotogalerii.
Manipulační jeřáby.
Letový zápisník tzv. "černá skříňka" nacházející se v zadní části letounu na jeho pravé straně.
Buben ovládání zadních nákladových vrat.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Antonov An-124 Ruslan [kód NATO: Condor] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Manipulační jeřáby.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Antonov An-124 Ruslan [kód NATO: Condor] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Letový zápisník tzv. "černá skříňka" nacházející se v zadní části letounu na jeho pravé straně.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Antonov An-124 Ruslan [kód NATO: Condor] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
Buben ovládání zadních nákladových vrat.
Období | - |
Výrobce | - |
Typ letounu | Antonov An-124 Ruslan [kód NATO: Condor] |
Kamufláž | - |
Země | - |
Pilot | - |
Výrobní číslo | - |
Sériové / evidenční číslo | - |
Taktické označení / imatrikulace | - |
Jméno stroje | - |
Jednotka | - |
Základna | - |
Datum (DD.MM.RRRR) | DD.MM.RRRR |
Autor | - |
Velikost při 300 DPI | - |
Zveřejněno s laskavým svolením autora | - |
Web autora | - |
URL : https://www.valka.cz/Antonov-An-124-Ruslan-kod-NATO-Condor-t7499#496296Verze : 0
Pro možnost odpovídání na příspěvky a zakládání nových témat je třeba se zaregistrovat a přihlásit.